اخبــــار




دستور العمل بهداشتی جهت برگزاری لیگ فوتبال

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال دستورالعمل بهداشتی جهت برگزاری مسابقات لیگ را ابلاغ کرد. در نامه بهاروند آمده است: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرروت به حداقل رساندن تعداد افراد حاضر در ورزشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی دستور فرمائید نسبت به انجام این موارد همکاری لازم صورت گیرد. حضور تنها بازیکنان اصلی و ذخیره به همراه کادر فنی در ورزشگاه، حضور مسئولان عالی رتبه باشگاه طبق روال فصل پیش (۴ نفره همراه تیم میهمان و ۶ نفره همراه تیم میزبان)، تعیین همکاران مسئول در روز برگزاری مسابقه از سوی هیأت فوتبال استان یا شهرستان (از جمله عوامل برانکارد، توپ جمع کن‌ها و سایر عوامل اجرایی روز مسابقه)، ممنوعیت حضور افراد مختلف در کلیه فضای ورزشگاه و همچنین استقرار میهمانان و مسئول شهری در فضاهای مختلف مانند جایگاه وی آی پی، سکوها و کنار زمین، تأمین ۶ نفر توپ جمع کن و ۴ نفر از عوامل برانکارد، با نظر هیأت فوتبال استان و نظارت تیم میزبان بر انجام صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی صادره از جمله ضدعفونی و پلمب رختکن‌ها و فضا‌های اجرایی.»

آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری با انجام تست کرونا

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از دیروز (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت ۴۰ روز آغاز شد. با توجه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی وزنه‌برداران و کادر فنی، از نفرات دعوت شده به این اردو، آزمایش کرونا گرفته شد تا نفراتی که نتیجه تست آنها منفی بود از امروز (یکشنبه) و به صورت قرنطینه اردوی خود را برگزار کنند. حافظ قشقایی، حسین سلطانی، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علی هاشمی، کیا قدمی و علی داوودی نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند.

اتحادیه جهانی کشتی: حسن یزدانی، بولدوزر ایرانی

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از مبارزه‌های حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، از شیوه هجومی وی در برابر حریفان تمجید کرد. این اتحادیه با اشاره به شیوه هجومی حسن یزدانی برابر رقبا، نوشت: حسن یزدانی یکی از هجومی‌ترین کشتی‌گیران جهان است که با دست چپ زیر کتف حریفان می‌زند و مانند بولدوزر به سمت آنها حمله‌ور می‌شود. سوپر استار کشتی ایران با همین شیوه قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو شد.

استقلالی ها توهین به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند

اعضای تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین دیروز توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام را محکوم کردند. محمود فکری سرمربی، پرویز مظلومی سرپرست و بازیکنان تیم استقلال با نشان دادن متنی درهفته وحدت، توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

کریمی: با این شیوه استقلال باز هم موفق نمی‌شود

علی کریمی، هافبک استقلال دیروز برای حضور در تیم اف سی قطر عازم این کشور شد. او در آخرین صحبت‌های خود قبل از ترک ایران به« ورزش سه »گفت:«تصمیم خیلی سختی بود که از استقلال دل بکنی و جدا شوی و خیلی درباره آن فکر کردم اما به نظرم دوره فوتبالی‌ای که ما می‌توانیم بازی کنیم، شاید خیلی نباشد؛ دوست داشتم تجربه جدیدی را در زندگی فوتبالی‌ام داشته باشم، فقط می‌توانم بگویم برای خودم این تصمیم خیلی سخت بود و امیدوارم روزی دوباره در خدمت این باشگاه بزرگ باشم؛اعلام شده بود که از استقلال چک یا پول گرفتم اما این گونه نبود.» او تأکید کرد: «سال قبل هم در زمان حضور آقای شفر اگر در 6 هفته پایانی امتیازات لازم را کسب می‌کردیم و از دست نمی‌دادیم، شانس قهرمانی داشتیم ولی در مجموع شرایط بدی از نظر فوتبالی تجربه نکردیم. یکسری مسائل و حواشی اطراف تیم بود که نیروی بازیکنان و کل مجموعه استقلال را می‌گرفت تا این موفقیت‌ها حاصل نشود؛ خیلی بهتر می‌شد مشکلات دو فصل اخیر استقلال را مدیریت کرد؛ در مشکلات ،تمام مجموعه باید کمک کنند و همکاری بین مدیریت، مربیان و بازیکنان وجود داشته باشد ولی همکاری لازم در حد قهرمانی در تیم نبود؛ با این شیوه استقلال در آینده هم موفق نمی‌شود.»

پاسخ خبرنگار استرالیایی به ترسناک ترین
داستان ورزشی دنیا

صفحه توئیتری SBNation سؤالی مطرح کرد با این عنوان که «ترسناک‌ترین داستان ورزشی دنیا را در 6 کلمه بگویید.» افراد مختلفی به این سؤال پاسخ دادند که یکی از آنان «آدام پیکوک» خبرنگار استرالیایی فاکس اسپورت این کشور بود. او در پاسخ به این سؤال نوشت:«ایران در ورزشگاه کریکت ملبورن گل مساوی را زد.»او به بازی تاریخی تیم ملی ایران در راهیابی به جام جهانی 1998 اشاره کرد که تیم ملی در ملبورن با تساوی 2- 2 مقابل استرالیا به جام جهانی فرانسه راه یافت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7480/18/558958/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها