پیام‌های محو شونده به واتس‌اپ می‌آید



پیام رسان واتس‌اپ در حال آماده‌سازی قابلیت حذف خودکار پیام‌ها تحت عنوان پیام‌های محو شونده است.
به گزارش ایسنا، واتس‌اپ آزمایش قابلیت پیام‌های محوشونده را رسماً آغاز کرده است. زمانی که این قابلیت فعال شود، پیام‌های دریافتی و ارسالی پس از گذشت هفت روز حذف خواهد شد. این قابلیت را می‌توان برای مکالمات شخصی یا مکالمات گروهی فعال یا غیرفعال کرد.
سخنگوی واتس‌اپ در گفت‌و‌گو با بیزنس اینسایدر، تأیید کرد که گروه کوچکی از کاربران در حال امتحان این قابلیت هستند و این سرویس پیام رسان امیدوار است قابلیت مذکور بزودی در سطح جهانی عرضه شود. در برخی از موارد پیام‌های خاص به طور کامل حذف نمی‌شوند. اگر کاربر به یک پیامی که قرار است حذف شود پاسخ دهد یا به اصطلاح ریپلای کند، نسخه نقل شده پس از محدودیت زمانی هفت روز باقی خواهد ماند.
این مسأله درباره پیام‌های فورواردی هم صدق می‌کند. این قابلیت در بسیاری از سرویس های پیام رسان های دیگر شامل تلگرام و سیگنال وجود دارد و هر دوی این سرویس‌ها تایم‌های کوتاه تری را عرضه کرده و برای کاربران امکان کنترل بیشتری روی مدت زمان حذف خودکار پیام‌ها فراهم می‌کنند.
براساس گزارش بیزنس اینسایدر، آزمایش پیام‌های محو شونده از سوی واتس‌اپ مثال دیگری از تلاش فیس بوک - شرکت مادر واتس‌اپ - برای کپی کردن قابلیتی است که توسط اسنپ چت محبوب شد. فیس بوک به دفعات در گذشته بابت این اقداماتش مورد انتقاد قرار گرفته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7482/17/559126/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها