افزایش سرعت سیستم با پاکسازی فایل های اضافی



حتماً برای شما هم تاکنون پیش آمده که از کندی کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان به ستوه آمده و به فکر راه چاره افتاده اید. اینجاست که فعالان عرصه نرم افزاری به کمک‌تان آمده‌اند و اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلفی برای حل این مشکل در اختیارتان قرار داده‌اند. یکی از بهترین نمونه‌های این نرم افزارها Wise Disk Cleaner است؛ نرم افزاری حرفه‌ای و کاربردی برای پاک‌سازی هر گونه فایل اضافی و بیهوده که باعث کندی سیستم شما می‌شود. این نرم افزار با ظاهر کاربرپسند و سرعتی بی‌نظیر، سیستم شما را اسکن می‌کند، فایل‌های مزاحم را پیدا کرده و آنها را با دستور شما حذف می‌کند.ازسوی دیگر این نرم افزار طوری طراحی شده است که هر کاربر با هر سطح دانش کامپیوتری می‌تواند فایل‌های اضافی را حذف کند.
Wise Disk Cleaner نرم افزاری با امکان شناسایی بیش از 50 فرمت فایل‌های junk است که آنها را فهرست می‌کند و شما می‌توانید براحتی و از فهرست نمایش داده شده، آنها را انتخاب و مواردی که تمایل دارید، حذف کنید. همچنین شما می‌توانید برای نرم افزار تعیین کنید که فایل‌های حذف شده مستقیماً حذف شوند یا اول وارد سطل بازیابی ویندوز شوند و در صورت تمایل، بعداً آنها را حذف کامل کنید. همچنین می‌توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که عمل پاک‌سازی و بهینه‌سازی سیستم را به‌صورت خودکار و در زمان‌های مختلف انجام داده یا این عمل را به‌صورت دستی انجام دهید.
همچنین شما می‌توانید فایل‌های پاک شده را در فولدری مشخص نگهداری کنید تا در مواقع ضروری بتوانید آنها را بازگردانید. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی از فایل‌های اضافی و اسپم شما در اختیارتان می‌گذارد پس حجم، فرمت و… این فایل‌های اسپم را می‌توانید براحتی مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار قابلیت اسکن و پاک کردن فایل‌های غیرلازم و تکراری از درایو‌های هارد دیسک و قابلیت خروجی گرفتن اطلاعات فایل‌های اسپم به‌صورت اکسل است. این نرم افزار را می‌توانید از سایت پی سی ورلد به آدرسP30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7482/17/559127/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها