اخبار





12 کشته در دو تصادف رانندگی

گروه حوادث/   در دو سانحه رانندگی جداگانه که در جاده های کشور رخ داد 12 نفر جان خود را از دست دادند.
در نخستین حادثه، برخورد دو دستگاه خودرو سواری در تکاب منجر به مرگ ۵ نفر شد.
سرهنگ کمال حسین‌زاده، رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در این باره گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین دو خودرو سواری هیوندا و سمند در تکاب حوالی روستای قرخلو بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.
در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر این تصادف، ۵ تن از سرنشینان هر دو خودرو فوت کرده‌اند.
سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه اجساد قربانیان این تصادف به پزشکی قانونی انتقال یافت، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.
7 کشته در تصادف سمند و تویوتا
 انحراف به چپ خودروی سمند در مسیر نیکشهر- قصرقند منجر به تصادفی مرگبار و جانباختن 7 نفر شد.
سرهنگ مصطفی کول‌زاده، رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح این سانحه گفت: عصر یکشنبه‌ در کیلومتر ۳۱ محور«ساربوک قصرقند به نیکشهر» تصادفی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری سمند با ۵ نفر سرنشین از مسیر ساربوک به سمت نیکشهر در حال حرکت بوده که با یک دستگاه وانت تویوتا با دو سرنشین که از مسیر مقابل می‌آمد بشدت برخورد کرده است.  در این حادثه ۴ سرنشین خودروی سمند که یک مرد ۳۰ساله و ۳ کودک ۵، ۳ و ۲ ساله بودند و هر دو سرنشین وانت تویوتا در محل جان باختند و راننده خودروی سمند نیز که بشدت مجروح و به بیمارستان نیکشهر منتقل شده بود در بیمارستان جان سپرد.
سرهنگ کول‌زاده خاطرنشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت اصلی این تصادف را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرده است.

کلاهبرداری زوج جوان با تراول های قلابی

گروه حوادث/  زوج جوان با تراول چک‌های تقلبی لباس و لوازم آرایش می‌خریدند آنها را در سایت‌های اینترنتی می‌فروختند و پول زیادی به جیب می‌زدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل کسبه بازار دوم نازی آباد با مراجعه به پلیس از زن و مرد جوانی شکایت کردند که در قبال خرید‌های میلیونی به آنها تراول چک تقلبی داده بودند.
پس از این شکایت، بلافاصله مأموران کلانتری نازی آباد در محل حاضر شده و متوجه شدند که زن و مردی جوان طی چند نوبت با ارائه چک پول‌های جعلی و تقلبی اقدام به خرید میلیونی لباس و لوازم آرایشی از کسبه کرده و متواری شده‌اند.
 در ادامه مالباختگان به کلانتری فراخوانده شده و تحقیقات از آنان آغاز شد. همچنین از این افراد خواسته شد که در صورت مشاهده دوباره این افراد با پلیس تماس بگیرند. مدتی بعد یکی از کسبه در تماس با پلیس از حضور این زن و مرد در یک مغازه کت و شلوارفروشی خبر داد که بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و این افراد را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
بدین ترتیب متهمان مورد بازرسی قرار گرفتند و تعدادی چک پول تقلبی نیز از آنان کشف و ضبط شد. آنها در بازجویی‌های پلیسی به خرید اجناس با پول‌های تقلبی اعتراف و اعلام کردند که از اواخر مهر هرشب با حضور در یک مغازه در بازار نازی آباد اقدام به خرید لباس و لوازم آرایشی و... با چک پول‌های تقلبی می‌کردند و این اقلام را در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی با تخفیف و قیمت کمتر به فروش می‌رساندند.
این زن و مرد همچنین اعتراف کردند که پول‌ها را با قیمت پایین‌تر از یکی از شهرهای غربی کشور خریداری کرده‌اند که تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس تخصصی در حال انجام است.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری با تأیید این خبر اعلام کرد که تا کنون شش نفر از شاکی‌های این افراد شناسایی شده‌اند و متهمان با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند.

سقوط تیر برق و مرگ مأمور

گروه حوادث/ سقوط تیر برق با مأموری که در حال کار بالای تیر بود باعث مرگ وی شد.
صفری زاده، مدیر برق شهرستان بندرلنگه درباره این حادثه به خبرگزاری صدا و سیما  گفت: عصر دوشنبه « عبدالواحد باشی» سیمبان جوان برای کار روی تیر برق از آن بالا رفته بود که به علت پوسیدگی تیربرق در بندرکنگ موجب سقوط این تیر و جان باختن سیمبان  شد.
وی به علت سقوط از ارتفاع از ناحیه گردن آسیب دید و به علت شدت آسیب وارده جان باخت؛ سقوط این تیرچراغ  برق  به خودروی تیم مدیریت برق  خسارت وارد کرد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7482/12/559161/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها