اخبــــار



مدال برنز تاریخی بر گردن ملی پوشان هاکی‌روی یخ

تیم هاکی‌روی یخ کشورمان روز پنجشنبه در چهارمین بازی خود در رقابت‌های کاپ آزاد امارات به مصاف نماینده کشور قزاقستان رفت و موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست داده و به اولین مدال برنز این رشته (مدال تاریخی) دست یابد. تیم منتخب ایران در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها مقابل نماینده اوکراین چهار بر یک پیروز شد و در دومین بازی برابر تیم آل استار، ۵ بر صفر شکست خورد و شب گذشته برابر نماینده میزبان ۱۰ بر ۵ مغلوب شد. هاکی بازان ایران در شرایطی در این مسابقات حاضر شدند که روادید ۹ نفر از اعضای تیم ملی به بهانه شیوع بیماری کرونا صادر نشد و بهترین بازیکنان تیم هاکی روی یخ با نام «خرس‌های سفید» دبی در کنار ملی‌پوشان ایرانی مقیم خارج از کشور به نمایندگی از ایران در این مسابقات حاضر شدند. ندیم مسلمی و امین یوسفی از کانادا، کیان فرساد از امریکا، سعید و مسعود مهیمن از امارات لژیونر‌های کشورمان برای شرکت در این مسابقات هستند. بشیر معمارزاده مربی سابق بدنساز تیم ملی کشتی با توجه به همراهی بیش از یک دهه به عنوان مشاور تیم ملی هاکی ایران و حضورش در امارات مسئولیت کنترل نیمکت و هدایت تیم را در غیاب مربی تیم ملی برعهده داشت.

مسلمان به سایپا رفت، تارتار به پیکان

در ادامه نقل و انتقالات فوتبال باشگاه‌های کشور، محمد میری هافبک دفاعی فصل قبل نساجی که قرار بود به گل گهر برود با عقد قرارداد یک‌ساله به فولاد پیوست. همچنین محسن مسلمان هافبک فصل گذشته سپاهان با سایپا قرارداد بست تا شاگرد ابراهیم صادقی شود. ضمن اینکه پنجشنبه مراسم معارفه مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید پیکان برگزار شد و او با قراردادی یک ساله هدایت این تیم را برعهده گرفت.

جدایی فرهاد قائمی از الریان تکذیب شد

در روزهای اخیر خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع همکاری فرهاد قائمی با باشگاه الریان قطر منتشر شد که صحت ندارد. دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران همچنان در تیم الریان قطر بازی می‌کند و در هفته آینده نیز این تیم را در ‌دیدارهای پیش‌رو همراهی خواهد کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7484/18/559411/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها