اعلام آخرین مهلت واریز وجه مسکن‌ ملی و تکمیل پرونده وام ودیعه




معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پرداخت وام ودیعه در حال انجام است. آخرین مهلت ثبت نام، پایان مهر ماه به اتمام رسید و در مرحله دوم نزدیک به 200 هزار نفر برای دریافت وام ودیعه ثبت نام کردند که مجموع دو مرحله 650 هزار نفر می‌شود. محمود محمودزاده، درباره تعداد متقاضیان مسکن ملی که به دلیل عدم واریز وجه اولیه حذف شده‌اند، اظهار داشت: به همه استان‌ها ابلاغ شده متقاضیانی را که در مراحل قبل ثبت‌نام کرده‌اند اما واریز وجه انجام نداده‌اند را تا پایان آبان‌ماه تعیین تکلیف کنند. از این رو آخرین مهلت برای واریز وجه را تا پایان آبان ماه تمدید کرده‌ایم. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار بر این است که تا پایان آبان ماه به یک جمع‌بندی برسیم و برای ثبت نام جدید و شرایط ثبت نام مجدد تصمیم بگیریم.
محمودزاده با اشاره به احتمال آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی تأکید کرد: به طور قطع در ثبت‌نام جدید اولویت با مناطقی است که قبلاً ثبت نام نشده‌اند.
وی درباره آخرین وضعیت اعطای وام ودیعه مسکن به افرادی که ثبت‌نام و تأیید شده‌اند، افزود: ٧٨ هزار نفر از متقاضیان تأیید شده که به بانک معرفی شده بودند، وام ودیعه مسکن را دریافت کردند. /ایلنا

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7485/7/559482/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها