بازیابی اطلاعات تنها با یک کلیک




بیشتر ما اطلاعات زیادی را روی سیستم‌های خود نگهداری می‌کنیم؛ اطلاعات مالی، دانشگاهی، هنری و... که برای ما بسیار حیاتی و ارزشمند هستند و از دست رفتن و پاک شدن آنها می‌تواند دردسرساز شود. به همین دلیل هم فعالان حوزه نرم افزار تاکنون برای بازیابی اطلاعات سیستم‌ها راهکارهای متفاوتی ارائه داده‌اند. یکی از بهترین نرم‌افزارهای فعال در این زمینه، Aidfile Recovery Software است؛ نرم افزاری بسیار کارآمد و کم حجم به منظور بازیابی سریع فایل‌های پاک شده که می‌تواند مشکلات کاربران را بسرعت حل کند.
اگر فایل‌های هارد دیسک شما به هر دلیلی پاک شده، بهتر است برای بازیابی آنها فایلی در آن محل کپی نکنید سپس با استفاده از Aidfile Recovery Software آنها را با سرعتی بسیار بالا و بدون نقص بازیابی کنید. گفتنی است این نرم افزار از انواع سیستم فایل‌ها همچون EXFAT / FAT32 / NTFS و … پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید فایل‌های پاک شده، فرمت شده، درایو حذف شده و …را براحتی بازیابی کنید و دیگر نگران از دست دادن اطلاعات مهم خود نباشید.
از امکانات این نرم افزار می‌توان به ریکاوری فایل‌ها پس از فرمت درایو اشاره کرد. این ریکاوری و بازیابی اطلاعات، حتی اگر ویندوز خود را عوض کرده باشید نیز امکان پذیر است که خود مزیتی بزرگ به شمار می‌رود. بازگرداندن فایل‌ها پس از خطاهای پارتیشن‌بندی یا Crash درایو هم از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود. همچنین با کمک این نرم افزار می‌توان درایورهای از دست رفته را بازگرداند. گاهی هم اطلاعات حذف شده هنوز در سطل زباله سیستم شما قرار دارند که با کمک این نرم افزار می‌توانید آنها را نیز از Recycle Bin بازگردانید. قابلیت باز گرداندن فایل‌ها از Flash درایو‌ها و… هم از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار پرکاربرد و حیاتی به شمار می‌رود.
اگر شما هم علاقه مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید به وب سایت پی سی ورلد به آدرسP30world.com مراجعه و نرم افزار ویژه بازیابی اطلاعات Aidfile Recovery Software را به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7485/17/559525/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها