چطور بازیکن حریف قراردادشان می‌شود 4 و 6 میلیارد

خلیل زاده: دروغی ندارم آمدم قراردادم را بالا ببرم که ندادند


شجاع خلیل‌زاده بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در الریان، به هجمه‌ها و انتقاداتی که نسبت به این انتخابش صورت گرفته  واکنش نشان داده است. مدافع پیشین سرخ‌ها به ورزش سه گفت: «علیرغم همه بی‌مهری‌هایی که نسبت به من شد، از هواداران عذرخواهی می‌کنم و از همین جا می‌گویم دوباره برمی‌گردم و می‌بینم‌تان. یک آقایی به اسم کامبیز دیرباز هم درباره من حرف زد که باید به او بگویم شما چیزی درباره فوتبال نمی‌دانی و تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن. نمی‌خواهد ادای کسانی که فوتبال را می‌فهمند  دربیاوری.» او ادامه داد: «وقتی به ایران آمدیم و جلسه خوبی با آقای رغبتی داشتیم آنها گفتند که فردا چک مطالباتت را به تو می‌دهیم و قراردادت هم جدید است 4 و خرده‌ای میلیارد بسته می‌شود. گفتم نه از کسی کمتر می‌گیرم و نه بیشتر. صحبت کردیم و تمام شد ولی سر همین توافق هم 3 روز مرا پیچاندند و چک را ندادند. فردای روزی که قرار بود به باشگاه بروم، ویس آقای رسول پناه را برایم فرستادند که راجع به من صحبت کرده بود. همان شب فهمیدم که جای من قطعاً اینجا نیست و همه مردم هم حرف‌های آقای رسول‌پناه را باور کرده بودند. من هم گفتم بهتر است من بروم که تیم خراب نشود و به قول هواداران، بروم تا تیم ضربه نخورد.»
خلیل‌زاده درباره انتقادهایی که از او می‌شود چنین واکنشی داشت: «بعضی‌ها می‌گویند شجاع پولکی، بله دوستان، من پولکی و رفتم ولی زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. بازیکنان حاضر در تیم این صحبت‌ها را نمی‌توانند بکنند و دست‌شان بسته است؛ از تک تک بازیکن بپرسید. مگر نباید بازیکن بعد از قراردادش طبق تعهد پولش را بگیرد؟ مگر بازیکن خانواده و زندگی ندارد؟ چطور بازیکن حریف قراردادشان ناگهان می‌شود 4 میلیارد و 6 میلیارد و فلان؟ ولی قرارداد 2 میلیارد تومانی من نمی‌شود همپایه قرارداد دیگر بازیکنان؟ مگر بازیکنان تیم حریف قهرمان لیگ شده یا به فینال آسیا رفته که قراردادش اینقدر بالا می‌رود اما برای ما  بازرسی و مدیر باشگاه نمی‌گذارد؟ چطور بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هم باید کمترین قرارداد را داشته باشند؟ قرارداد خیلی از تیم‌های لیگ برتری را با پرسپولیس مقایسه کنید و قطعاً پرسپولیس چهارمین قرارداد را دارد.»
او موضوع جدایی خود را به ربیع‌خواه و انصاری هم مرتبط کرد و گفت: «من واقعیت ماجرا را درباره محسن ربیع‌خواه بگویم. وقتی او می‌خواهد از پرسپولیس برود، نباید بعد از 4 سال از او تقدیر شود؟ حتی اگر 10 بازی برای پرسپولیس کرده باشد. کادر فنی شاید محمد انصاری را مربی نخواهد ولی آیا باشگاه باید با او اینچنین برخورد کند؟ چهار روز دیگر باشگاه با من و امثال من هم این برخورد را می‌کرد. من که نمی‌گویم برای پول نرفتم، دروغی ندارم که به مردم بگویم. من آمدم قراردادم را بالا ببرم و گفتم سقف قرارداد را بدهند و بمانم که به من ندادند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7485/18/559534/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها