سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

حضور تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها را کنار مرزهایمان تحمل نمی‌کنیم



سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با هر نوع تهدیدی در مرزهایمان با حضور نیرو‌های مرزبانی و واحد‌هایی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم. به گزارش میزان، سردار «ابوالفضل شکارچی» تصریح کرد: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرز مشترک دارد و برای جمهوری اسلامی، امنیت خطوط مرزی و شهروندان مرزنشین در اولویت قرار دارد، دو کشور بشدت مراقب باشند که کوچک‌ترین تعرضی به جمهوری اسلامی ایران، واکنش قاطع در بر خواهد داشت. سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تأکید کرد: خواسته ما از طرفین مناقشه قره‌باغ این است که پای تکفیری‌ها نباید به هیچ عنوان در این منطقه باز شود، حضور تروریست‌های تکفیری برای ایران غیر قابل تحمل است و قطعاً جمهوری اسلامی این حضور را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند.
وی ادامه داد: حضور پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نکته مهم دیگری است، ما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم پایگاه‌های این رژیم در نزدیکی مرز‌های ما و در منطقه مورد مناقشه و درگیری ایجاد شود، این دو نکته برای ما خیلی اساسی است و دو کشور درگیر، به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: اگر غیر از این اتفاق بیفتد عواقب آن به عهده کشوری است که رد پا و حضور تکفیری‌ها و مزدوران صهیونیستی را باز می‌کند و جمهوری اسلامی با این دو پدیده شوم برخورد قاطع می‌کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7485/3/559566/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها