دیگه چه خبر



نماینده هتاک جمهوری آذربایجان، تذکر گرفت

   خبر اول اینکه، حکمت حاجی‌اف دستیار «الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان اظهارات بی‌اساس یک نماینده مجلس ملی این کشور درباره ایران را رد کرد. ایرنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو نوشت: به دنبال اظهارات بی‌مایه، سطحی و بی‌اساس یکی از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان، حاجی‌اف در گفت‌و‌گوی تلفنی با «سیدعباس موسوی» سفیر کشورمان ضمن رد این اظهارات و اعلام برائت از آن گفت: تذکرات جدی و لازم به این فرد داده شد و موضع جمهوری آذربایجان قدردانی از حمایت‌ها و مواضع صادقانه و عادلانه کشور دوست، برادر و همسایه جمهوری اسلامی ایران در بحران و جنگ قره‌باغ است. وی افزود: همان‌طور که قبلاً اعلام کردیم همه مقامات عالی جمهوری آذربایجان از موضع سازنده و عادلانه ایران خشنود هستند و آن را توأم با حسن نیت و سازنده می‌دانند و سخنان این نماینده به هیچ وجه موضع دولت و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان نیست.

نسرین ستوده به مرخصی رفت

  خبر دیگر اینکه، نسرین ستوده وکیل دادگستری که به حبس محکوم شده بود، به مرخصی رفت. مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: نسرین ستوده که در یکی از جرایم عمومی به حبس محکوم شده بود، با موافقت دادیار ناظر بر زندان زنان به مرخصی رفت. این محکوم چندی پیش، به استناد بند ب ماده هفت آیین‌نامه نحوه تفکیک و طبقه‌بندى زندانیان مصوب ١٣٨٥/٩/٩، به دلیل طی کردن دوران محکومیت در جرایم عمومی به زندان زنان منتقل شده بود.

بازداشت شهردار ساری

  شنیدیم که، دستگیری کارکنان در شهرداری ساری به بالاترین طبقه عمارت رسید و شهردار این شهر دستگیر شد. به گزارش مهر، یک منبع آگاه دستگیری شهردار ساری و مسئول مالی توسط نیروهای امنیتی را تأیید کرد و درباره دلیل آن توضیحی نداد. در پی تشکیل پرونده تخلف بیش از چهار هزار میلیارد تومانی شهرداری ساری در دادستانی مرکز استان تاکنون بیش از ۱۳ کارمند و مدیر سابق و چهار تن از اعضای شورای شهر بازداشت شدند.

انهدام ۴ شبکه قاچاق ارز در استان یزد

  با خبر شدیم که، 4 شبکه بزرگ قاچاق حرفه‌ای ارز به اتهام عدم ثبت معاملات ارزی در سامانه سنا در استان یزد شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، این شبکه به منظور پنهان ساختن ماهیت مجرمانه فعالیت خود، معاملات ارزی را بدون ثبت در سامانه سنا و با استفاده از حساب‌های شخصی مرتبطین خود انجام می‌دادند. برابر اسناد پرونده، حجم قاچاق ارز متهمین بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال ارزیابی شده است که در این عملیات بیش از ۳۰ نوع ارز مختلف به ارزش ریالی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد؛ بر همین اساس تا کنون بیش از ۵۰۰ حساب بانکی مسدود و حدود ۵۰ نفر از مرتبطین این شبکه جهت رسیدگی پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

ادعای آلمان در مورد بازداشت ۴ شهروند این کشور از سوی ایران

  دست آخر اینکه،  دولت آلمان مدعی زندانی بودن شهروندان خود در ایران شد. به گزارش ایلنا به نقل از دویچه وله، دولت آلمان مدعی شد که ۴ شهروند این کشور در ایران به دلایل سیاسی در زندان به سر می‌برند .دولت آلمان دلیل زندانی بودن شهروندان خود در ایران و جزئیات این امر را اعلام نکرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7485/3/559569/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها