بازداشت2 متهم در پرونده پاساژ شهرک قدس




گروه حوادث/  سرپرست دادسرای جرایم پزشکی از بازداشت مدیر و متصدی واحد صنفی متخلف در پاساژ شهرک قدس خبر داد.
دکتر میران اسماعیلی به خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: در پی اقدام قانون شکنانه یکی از واحد‌های صنفی پاساژی در شهرک قدس در روز جمعه مبنی بر حراج کفش و حضور جمعیت بسیار زیاد که خلاف محدودیت‌های ایام کرونایی بود و شیوه نامه‌های بهداشتی در آن به طور کلی از بین رفته بود، صبح یکشنبه مدیر و متصدی واحد صنفی به دادسرای جرایم پزشکی احضار و با قرار تأمین بازداشت شدند.
وی گفت: این واحد صنفی با نصب بنر پلمب شد و البته وزارت بهداشت درخواست پلمب و تعطیلی کل پاساژ را داشت که به علت مشکلات اقتصادی تصمیم گرفتیم فقط با واحد صنفی متخلف برخورد قضایی صورت گیرد.
سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ نیز از پلمب واحد صنفی متخلف پوشاک که در پاساژ‌ی در شهرک غرب با حراج اجناس خود در فضای بسته باعث ازدحام شدید جمعیت در این روز‌های کرونایی شده بود، خبر داد.
وی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره حراج کیف و کفش و ازدحام جمعیت در مقابل واحدصنفی در یکی از پاساژ‌های غرب تهران، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد واحد صنفی موصوف بر خلاف دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا با تبلیغ در فضای مجازی مبنی بر تخفیف کیف و کفش موجب ازدحام شهروندان در فضای بسته پاساژ شده بود. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به واحد صنفی مراجعه و با دستور قضایی آن را پلمب کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب در پایان با اشاره به اینکه متصدی این واحد صنفی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده این چنین تخلف‌هایی مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7492/12/560404/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها