اخبار




مرگ مشکوک پزشک در مطب

گروه حوادث/ همزمان با کشف جسد یک پزشک عمومی در مطبش تحقیقات جنایی برای رمزگشایی از این مرگ مشکوک آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر شنبه گذشته مأموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک پزشک جوان در مطبش خبر دادند.
به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد جوان پزشک عمومی است اما کارهای زیبایی نیز انجام می‌دهد.
منشی مطب که ماجرا را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت: دکتر شب‌ها در مطبش می‌خوابید. در حقیقت مطب هم محل کار دکتر بود و هم خانه اش. امروز ظهر به مطب آمدم اما از دکتر خبری نبود. شماره تلفن همراهش را گرفتم و صدای زنگ تلفنش از داخل مطب به گوش می‌رسید. فهمیدم که دکتر داخل مطب است، به جست و جوی او پرداختم اما با جسد دکتر داخل وان حمام مواجه شدم.
در تحقیقات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نتوانستند علت مرگ را تشخیص دهند. بدین ترتیب به دستور بازپرس ساسان غلامی جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

آتش در کشتی مسافری گناوه

گروه حوادث/ آتش گرفتن موتور کشتی مسافری «مهبد» در مسیر گناوه به خارک بدون خسارت جانی مهار شد.
محمد قاسمی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شناور مسافربری مهبد صبح یکشنبه ۲۵ آبان هنگام عزیمت از گناوه به سمت جزیره خارک پس از طی ۱۰ مایل، یکی از موتور‌هایش آتش گرفت. این شناور در مسیر متوقف شد و پس از مهار آتش، با کمک یدک‌کش «آزادی۳» که از بندر گناوه اعزام شده بود، به این بندر بازگشت.
او با بیان اینکه این شناور ۸۸ مسافر و ۶ خدمه داشت، ادامه داد: به‌هیچ یک از مسافران و خدمه آسیب نرسیده است. پس‌از اعلام این حادثه شناور‌های «ناجی۹»، «ناجی۲» و «هادی۶» در کمک‌رسانی به این شناور و مهار آتش مشارکت داشتند. همچنین شناور «سورروبندر» در بندر گناوه به‌عنوان جایگزین مستقر شد و مسافران را به جزیره خارک منتقل کرد.

درگیری خونین بر سر مالکیت زمین

گروه حوادث/درگیری میان دو خانواده در یکی از روستاهای شهرستان ساری یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت.
به گزارش ایرنا، این درگیری صبح یکشنبه در روستای «چالو» از توابع بخش کوهستانی چهاردانگه شهرستان ساری بر سر مالکیت مرتع و چرای دام رخ داد. بر اساس این گزارش، مالکیت بر سر مرتع و چرای دام عامل اصلی این درگیری بوده است که طی آن یک نفر بر اثر شلیک گلوله از سلاح شکاری بشدت زخمی شد و مصدومیت چهار نفر هم به خاطر درگیری فیزیکی بوده است.
مجروح حادثه به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت خونریزی جان باخت. اختلاف بر سر مالکیت این مرتع نیز در دستگاه قضایی دارای پرونده است.عباسعلی رضایی، فرماندار ساری نیز با تأیید خبر درگیری و کشته شدن یک نفر در این روستا اظهار کرد: اختلاف بر سر زمین منجر به درگیری و کشته شدن یک نفر شده است.

آتش سوزی در نمای ساختمان علاءالدین

گروه حوادث/ افتادن آتش سیگار در ضایعات باعث آتش‌سوزی جزئی در قسمت نمای طبقات بالایی ساختمان تجاری علاءالدین  شد.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این خبر گفت:  ساعت ١٠:١۵ صبح یکشنبه  یک مورد حادثه مشاهده دود در مرکز تجاری در خیابان جمهوری تقاطع حافظ اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان به محل اعزام شدند.  آتش‌نشانان با نردبان هیدرولیکی بالا رفتند و مشاهده کردند که به علت افتادن سیگار یا یک شی مشتعل، ضایعات جزئی که بین نما و دیواره کناری بود، دچار آتش‌سوزی شده است.
ملکی افزود: آتش‌نشانان به سرعت از همان بالا عملیات را آغاز کردند و آتش مختصری که وجود داشت، خاموش شد. این حادثه مصدوم و خسارت زیادی نداشت.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7492/12/560406/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها