مسجدی: کرونا از اوج خود گذشته است


محمداسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت برگزاری مسابقات ورزشی با توجه به اوج گرفتن کرونا به رادیو تهران گفت: «کرونا از اوج خود گذشته است و اکنون به مرحله بالاتر رفته‌ایم. با توجه به شرایطی که کشورمان دارد، از کل فدراسیون‌ها درخواست کرده‌ایم بدون کسب استعلام هیچ رویدادی را برگزار نکنند. همه دوستان هم همکاری کرده‌اند. البته امکان دارد برخی مواقع نشست‌هایی داشته باشند که این موضوع ارتباط ورزشی به ما ندارد.» او افزود: «برگزاری برخی مسابقات از الان تا ماه آینده که شرایط به این شکل است توصیه نمی‌شود. البته برخی برنامه‌ها مانند لیگ برتر فوتبال از قبل برنامه‌ریزی شده و قرار است با رعایت پروتکل‌ها به همان شکل انجام شود. تاکنون هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر تعویق لیگ برتر فوتبال نبوده و طبق برنامه با رعایت پروتکل‌ها و نظارت ما، این لیگ کار خود را انجام می‌دهد.»
مسجدی درباره صادر نشدن مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: «استعلامی که از وزارت بهداشت گرفتیم، اجازه برگزاری اردوی تیم ملی را داده بودند و طی تماسی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم، اعلام کردیم دلیلی برای برگزار نشدن لیگ برتر فوتسال با توجه به انجام شدن رشته‌های داخل سالن مانند هندبال، بسکتبال و والیبال وجود ندارد. به همین دلیل امروز (یکشنبه) مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش نامه‌ای برای دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت و درمان صادر کرد تا برای برگزاری این رقابت‌ها مجوز گرفته شود.»
همچنین مسجدی در رابطه با وضعیت برگزاری لیگ‌های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: «فدراسیون‌ها در صورت استعلام از فدراسیون پزشکی ورزشی و کسب مجوز، امکان برگزاری دور برگشت لیگ‌های ورزشی را خواهند داشت و در غیر این صورت امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد. بنابراین برگزاری لیگ‌های ورزشی که پیش از این مجوز برگزاری کسب کرده بودند، در دور برگشت نیازمند کسب مجوز دوباره و استعلام از فدراسیون پزشکی ورزشی است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7492/18/560437/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها