اخبار




هیچ صحبتی در مورد تعویق مسابقات لیگ نیست

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد تعویق زمان برگزاری مسابقات هفته دوم لیگ برتر گفت: «هیچ صحبتی مبنی بر تغییر در زمان برگزاری مسابقات تا الان مطرح نشده است. ما هم مانند تمام اصناف، تابع تصمیمات نظام بهداشت کشور هستیم. زمانی که وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا دستوری را ابلاغ کنند، همه ملزم به اجرای آن هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. در مجموع تمام تصمیمات هم با نظر ستاد مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی گرفته می‌شود. تا الان مسابقات طبق برنامه برگزار خواهد شد و هیچ صحبتی در مورد تعویق مسابقات مطرح نیست.»

پروین: پرسپولیس برای ما مهم است نه افراد

علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود به ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس توصیه کرده اگر نمی‌تواند برای این باشگاه پول تهیه کند پست و سمت قبول نکند، اظهار داشت: «من از انتشار این اظهار نظر تعجب می‌کنم و مانده‌ام که این حرف از کجا آمده است. از روزی که تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس شده با هیچ رسانه‌ای چه دوربینی چه نوشتاری مصاحبه‌ای نداشتم و جایی هم اظهار نظر نکرده ام. به نظرم کسی که این نقل قول را از طرف من نوشته قصد حاشیه‌سازی داشته است.» پروین تصریح کرد: «ما همیشه خود پرسپولیس را دوست داشته‌ایم و هر کمکی که از دستمان برآید، انجام می‌دهیم و دریغ نمی‌کنیم. اکنون که تیم هم نزدیک به برگزاری فینال آسیا است باز هم اگر کمکی از دستمان برآید انجام می‌دهیم. برای ما در این باشگاه افراد مهم نیستند و خود پرسپولیس برایمان اهمیت دارد.»

شرایط AFC برای انتخاب میزبان جام ملت‌های آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط میزبانى جام ملت‌هاى ۲۰۲۷ را اعلام کرد. کشور میزبان باید حداقل ٨ ورزشگاه مجهز و پیشرفته را معرفى کرده و یک ماه قبل از آغاز مسابقات تحویل بدهد. حداقل ظرفیت مورد نظر این ٨ استادیوم، 20 هزار تماشاگر است و البته ورزشگاه بازى‌هاى افتتاحیه و نیمه‌ نهایى باید حداقل ظرفیت حضور 40 هزار تماشاگر را داشته باشد. استادیوم بازى فینال هم با ظرفیت حداقل 50 هزار تماشاگر مورد تأیید قرار مى‌گیرد. در بخش امکانات تمرینى، AFC با توجه به حضور ٢٤ تیم در جام ملت‌ها خواستار معرفى ٢٤ زمین مجهز با کیفیت چمن زمین اصلى مسابقات شده است. این زمین‌ها نباید بیش از 30 دقیقه با محل اقامت هر تیم فاصله داشته باشد. معرفى حداقل 30 هتل 5 ستاره براى ٢٤ تیم شرکت‌کننده، میزبانى از ستاد برگزارى مسابقات، عوامل اجرایى AFC، تیم‌هاى داورى، میهمانان ویژه و شخصیت‌هاى رسمى بین‌المللى باید در نظر گرفته شود. ایران، هند، عربستان، قطر و ازبکستان نامزد میزبانی این بازی‌ها هستند که یکی از آنها به‌عنوان میزبان در سال 2021 معرفی خواهد شد.

3 پرسپولیسی در تیم منتخب غرب آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب لیگ قهرمانان در منطقه غرب را مشخص کرد. در شرایطی که 6 بازیکن از پرسپولیس در تیم منتخب هواداران حضور داشتند اما تنها 3 پرسپولیسی در تیم منتخب قرار گرفته است. حامد لک، سعید آقایی و شجاع خلیل‌زاده در این ترکیب ۱۱ نفره قرار گرفته‌اند که البته شجاع از پرسپولیس جدا شده است. النصر مثل پرسپولیس سه بازیکنش در این تیم قرار گرفته و السد دو بازیکن. ماشاریپوف، معز علی و کایو سه بازیکن دیگر این تیم هستند.

ممنوع المصاحبه شدن پزشک استقلال

مهدی سیاه‌پوش پزشک استقلال که 2 هفته پیش به همراه کادر پزشکی جدید خود به جمع آبی‌پوشان پایتخت ملحق شد و به‌عنوان پزشک جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شد به علت مصاحبه با پیج‌ هواداری و تعدد مصاحبه در رسانه‌ها توسط باشگاه استقلال، ممنوع المصاحبه شد. به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی مدافع استقلال، دیروز در جریان تمرینات این تیم، به علت آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و به احتمال زیاد به دیدار مقابل فولاد نمی‌رسد.

واکنش دایی به  رکوردشکنی احتمالی رونالدو

علی دایی، آقای گل فوتبال جهان در خصوص اختلاف ۷ گله  کریستیانو رونالدو برای رسیدن به آقای گلی اش به سایت «توتومرکاتو» ایتالیا گفت: «من صمیمانه امیدوارم رونالدو بتواند به رکورد گل‌های ملی من برسد. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد. رونالدو نه تنها در این دوران بلکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. در صورت شکستن رکوردم توسط رونالدو، مستقیم به او تبریک می گویم. البته هنوز ٧ گل باقی مانده است.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7492/18/560440/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها