چگونه سرعت گیم خود را افزایش دهیم




یکی از مشکلاتی که گیمرها با آن مواجه هستند، کند شدن سیستم آنها در طول بازی کامپیوتری است و به همین دلیل فعالان حوزه‌های فناوری به‌دنبال حل این مشکل بوده و نرم افزارهای مختلفی ارائه داده‌اند.
NVIDIA GeForce Experience
نرم افـــــزار قدرتمنـــــدی بـــــرای بهینه‌سازی و افزایش سرعت اجرای بازی‌های کامپیوتری است چراکه با اعمال تنظیمات جدید، میزان فشار روی کارت گرافیک سیستم را کاهش می‌دهد.نحوه کار این نرم افزار به این شکل است که با تطبیق دادن شرایط موجود، سیستم تنظیمات مناسب را تشخیص داده و به تناسب کشش کامپیوتر، به طور خودکار تنظیمات مناسب را برای انجام آن فرآیند در نظر می‌گیرد.این نرم افزار، بازی‌های داخل رایانه را نیز آنالیز می‌کند و بهترین تنظیم ممکن را برای آنها در نظر خواهد گرفت.
یکی از قابلیت‌های نرم افزار NVIDIA GeForce Experience، به روز‌رسانی درایور است. این نرم افزار کاربردی هنگام منتشر شدن نسخه جدید از آپدیت درایور، شما را مطلع می‌کند و به این ترتیب تنها با چند کلیک ساده، قادر به دانلود مستقیم آن نسخه خواهید بود.
این نرم افزار همچنین قابلیت بهینه‌سازی خودکار بازی‌ها را دارد، درواقع شما را به پایگاه اطلاعاتی NVIDIA وصل می‌کند تا بتوانید تنظیمات بهینه‌سازی شده بازی که شما قصد اجرای آن را دارید براحتی دریافت و تفاوت را احساس کنید. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار، قابلیت اشتراک‌گذاری لحظات دیدنی در حین بازی است چراکه این نرم افزار، با امکان ShadowPlay به‌صورت خودکار از بخش‌های مورد نظر بازی شما تصویر‌برداری می‌کند و سپس می‌توانید آن را در شبکه‌های مختلف به اشتراک بگذارید.
از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار حفظ سلامتی و افزایش طول عمر گرافیک سیستم شماست. قدرت آنالیز بسیار بالای نرم افزار و همچنین قابل استفاده بودن در تمامی نسخه‌های ویندوز از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.
این نرم افزار با سیستم‌های عامل ویندوز ۷، ویندوز ۸، ویندوز۸.۱ و همچنین ویندوز ویستا سازگاری دارد. اگر شما هم علاقه‌مند به نصب این نرم‌افزار هستید می‌توانید آن را به رایگان از سایت پی سی ورلد به آدرس P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7492/17/560478/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها