اعضای کمیته فنی استقلال مشخص شدند



احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال، دیروز جلسه‌ای با علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان و محسن خمارلو معاون فرهنگی و ارتباطات باشگاه برگزار کرد و پیرامون شرایط باشگاه از جمله وضعیت پیشکسوتان و آکادمی استقلال بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این نشست مقرر شد تا اقداماتی جهت بالا بردن امور رفاهی پیشکسوتان و تجلیل از آنها صورت گیرد.
باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد: «علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب شدند. این نفرات قرار است در مباحث فنی به مدیریت باشگاه مشاوره بدهند.»
با این حال، زرینچه کاپیتان و سرپرست فصل گذشته استقلال در زمان آندره‌آ استراماچونی به فارس گفت: «با من هیچ صحبتی نشده و حقیقتاً نه وقت حضور در کمیته فنی را دارم و نه علاقه‌ای به این کار دارم. البته کمیته فنی خوب است، ما پیش از انتخاب فکری جلساتی داشتیم و بهترین فکر همین بود که از اسامی بدون کینه و دلسوز استفاده کنند. فکری از کمیته فنی بدش نمی‌آید. این نفراتی که انتخاب شدند همه استقلالی هستند و مطمئناً چوب لای چرخ فکری نمی‌گذارند. من بعید می‌دانم آنها نیتی جز کمک داشته باشند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7494/22/560661/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها