پرسپولیسی‌ها در انتظار بازگشت بشار

گل محمدی: برای جذب مدافع زمان زیادی نداریم



با جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری، اکنون پرسپولیس بشدت در خط دفاعی دچار ضعف شده است. موضوعی که باعث شده سرخ‌ها در روزهای گذشته به دنبال گزینه‌های مختلفی بروند. از فرشاد فرجی و ایمان سلیمی به عنوان گزینه‌های مدنظر پرسپولیس یاد می‌شد که انتقال هر دو ناکام ماند؛ سلیمی به دلیل شرایط فسخ قراردادش با تراکتور و فرشاد فرجی نیز به دلیل مخالفت باشگاه شهرخودرو. خبرهای رسیده حاکی از این است که پرسپولیس در تازه‌ترین اقدام خود برای جذب بازیکن مدنظرش در فاز دفاعی به سراغ حجت حق وردی رفته است. مدافع 27ساله و مشهدی پیکانی‌ها که سابقه بازی در ابومسلم و ذوب آهن را در کارنامه دارد و در این فصل نیز با پایان قراردادش در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت و از تراکتور به عنوان مقصد وی یاد می‌شد اما در ادامه طی توافق با مدیران پیکان، قراردادش را تمدید کرد. گفته می‌شود با توجه به درخواست پیکان برای جذب امیر روستایی، مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد معاوضه روستایی با حق وردی را به همتایان خود داده‌اند اما باشگاه پیکان بلافاصله مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده است.
همچنین دیروز یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که درخواست خرید بازیکن از سوی سرخ‌ها را مطرح کرده، برای پیگیری خواسته خود به باشگاه مراجعه و با جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرد. این در حالی است که در هفته‌های اخیر دست‌کم 6 گزینه برای خط دفاعی پرسپولیس مطرح شدند که در آستانه اتمام زمان نقل و انتقالات، هنوز هیچ یک به توافق نرسیده‌اند. گل‌محمدی همچنین در هفته‌های اخیر مطالباتش را دریافت نکرده و منتظر است تا سمیعی این موضوع را هم حل کند. سرمربی پرسپولیس درخصوص جذب مدافع بیان داشت: «چند گزینه بودند که نمی‌توانیم اسمی از آنها ببریم، یکسری از آنها قرارداد داشتند و بعضی‌ها هم از لحاظ فنی مناسب نبودند ما زمان زیادی نداریم و ان شاءالله بینیم خدا چه می‌خواهد.  بحث جدایی روستایی قرضی است و می‌خواهیم ببینیم آیا می‌توانیم با باشگاه پیکان جابه جایی بازیکن داشته باشیم. قرارداد مهدی‌خانی هم قطعی خواهد بود.» گل‌محمدی درخصوص شایعاتی مبنی بر اینکه در زمان مدیریت رسول‌پناه نامه فسخ قرارداد گرفته است و اینکه پیشنهاد خارجی دارد، عنوان کرد: «به خاطر بدعهدی و خلف وعده‌هایی که نسبت به ما داشتند و وعده و وعیدهایی که براساس آنها قرار بود مشکلات برطرف شود که هیچ‌زمانی آن وعده‌ها محقق نشد. من در همان زمان چند نامه به باشگاه زدم و مصاحبه کردم که قطع همکاری کنم، نامه زیاد داده‌ام اما نامه فسخ قرارداد نگرفته‌ام و در هر صورت با تمام مشکلات کار کردیم و قهرمان غرب آسیا هم شدیم. این مشکلات ادامه دارد و باید صبور باشیم تا حل شود.»
گفتنی است تمرین پرسپولیس دیروز برای بازی شنبه مقابل صنعت ‌نفت آبادان هم برگزار شد که مهم‌ترین موضوع در این تمرین غیبت بشار رسن بود چراکه او همراه با تیم ملی کشورش در دبی به‌سر می‌برد. رسن قبل از ترک ایران با کادر فنی پرسپولیس صحبت کرده بود. در این جلسه مربیان پرسپولیس از او خواسته بودند بعد از بازی تدارکاتی اول از سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق اجازه جدایی بگیرد چراکه اگر قرار باشد در هر دو مسابقه تیم ملی کشورش به میدان برود، به‌لحاظ بدنی افت می‌کند و برای بازی با صنعت‌نفت فرم بدنی خوبی نخواهد داشت، اما بشار بدقولی کرد و برنگشت. انتظار می رود او بعد از بازی تدارکاتی شب گذشته تیم ملی کشورش مقابل ازبکستان برگردد و در خوشبینانه‌ترین حالت امروز (چهارشنبه) به ایران باز خواهد گشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7494/22/560663/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها