انتقام 400 میلیونی از مادر





گروه حوادث/   دختر جوان وقتی دید خانواده‌اش با ازدواج او و مرد مورد علاقه‌اش مخالف هستند برای انتقام پول و سکه‌های مادرش را سرقت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بیست و سوم مهر امسال زنی میانسال با مراجعه به کلانتری 114 غیاثی از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: چند روز قبل خانه خود را واقع در خیابان غیاثی ترک کردم و پس از چند ساعت که برگشتم متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به آپارتمان من اقدام به سرقت طلا و پول هایم به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان کرده‌اند.
 کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی به محل سرقت رفته و برابر مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که سرقت بدون هیچ گونه تخریب و احتمالاً با کلید و بدون بهم ریختگی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد که موضوع داخلی و سارق به محیط و محل نگهداری اموال آشنایی داشته است.
در ادامه کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی دریافتند سرقت از سوی دو نفر صورت گرفته که یکی از آنها سحر دختر جوان خانواده است.
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در تشریح خبر گفت: تحقیقات کارآگاهان ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت فرد دوم نیز که حیدر نام داشت شناسایی شد و با هماهنگی قضایی دستگیری او در دستور کار قرار گرفت که برابر تحقیق از همسایگان مشخص شد حیدر با خانواده‌اش دارای اختلاف بوده و چند روزی است که مراجعه‌ای به خانه‌اش نداشته است.
بنابراین کارآگاهان با اقدام میدانی موفق شدند حیدر را دستگیر کنند که او در زمان دستگیری اعتراف کرد و مدعی شد سرقت را به پیشنهاد سحر انجام دادیم و اموال در اختیار خود او است. در ادامه سحر نیز دستگیر شد و ضمن اعتراف به سرقت گفت: من قصد ازدواج با حیدر را داشتم اما خانواده‌ام مخالفت کردند من هم برای انتقام از مادرم سکه و پولهایش را سرقت کردم اما حاضرم همه اموال مسروقه را برگردانم.
با تحویل اموال مسروقه به شاکی و کشف موضوع پرونده به دادسرای ناحیه 15 تهران ارسال و با توجه به رضایت خانواده سحر و حسب دستور مقام قضایی سحر و حیدر آزاد شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7494/20/560669/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها