منابع مالی مسدود شده در کشورهای دیگر را باید آزاد کنیم




معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: اگر گشایشی در ایام پیش‌رو حاصل شود باید منابع مالی مسدود شده در دیگر کشورها را آزاد کنیم تا این منابع به چرخه اقتصادی کشور بازگردد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در نشست مشترک با فعالان اقتصادی گفت: بدون حضور بخش خصوصی، اقتصاد کشور پیش نخواهد رفت.
معاون اول رئیس‌جمهوری در این نشست خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی مردانه پای‌کار آمدند و عملکرد خوبی داشتند و با تأسی از راهبرد مقاومت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب توانستند سیاست فشار حداکثری امریکا را با شکست مواجه کنند. اسحاق جهانگیری با اشاره به اهمیت حمایت از بخش خصوصی از طریق سیاست‌های فرهنگی مناسب در کشور، یادآور شد: اقتصاد کشور بدون حضور بخش خصوصی پیش نخواهد رفت و برای این منظور لازم است سیاست فرهنگی مناسبی از بخش خصوص پشتیبانی کند زیرا اگر جامعه به لحاظ فرهنگی با بخش خصوصی همراهی نداشته باشد، امکان فعالیت و رشد آنها و به‌تبع آن توسعه اقتصادی محقق نخواهد شد.  معاون اول رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه باید با عقل و تدبیر و همراهی فعالان اقتصادی از فرصت‌های پیش رو در راستای منافع مردم و اقتصاد کشور استفاده کنیم، تصریح کرد: باید صدایی واحد از همه مسئولان قوای سه‌گانه و فعالان اقتصادی شنیده شود تا دنیا بداند که با کشوری یکپارچه و متحد روبه‌رو است.
وی با قدردانی از عملکرد و اقدامات مثبت اتاق ایران و بخش خصوصی در دوره فشار حداکثری امریکا گفت: در دوره تحریم‌های ظالمانه بخش زیادی از درآمدهای نفتی کشور محقق نشد اما با وجود این جریان تولید در کشور ادامه پیدا کرد و خوشبختانه با کمبود کالا مواجه نبودیم که این دستاوردها نتیجه عملکرد فعالان اقتصادی و صادرکنندگان و واردکنندگان بوده است که اقتصاد کشور را سرپا نگه داشته است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7511/7/562457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها