نصب شبرنگ بر شترهای سرگردان در قلعه گنج




کرمان - رئیس پلیس راه قلعه گنج - بشاگرد از طرح نصب شبرنگ و ساماندهی شترهای سرگردان در سطح مسیرهای مواصلاتی شهرستان قلعه گنج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما طرح ساماندهی شترهای سرگردان با همکاری پلیس راه قلعه گنج بشاگرد و فرمانداری این شهرستان به منظور ساماندهی شتران و کمک به کاهش حوادث جاده‌ای اجرا خواهد شد.
سرگرد شیخی‌پور فرمانده پلیس راه قلعه گنج- بشاگرد افزود: تردد شتر در جاده‌های قلعه گنج به یک کابوس تبدیل شده است و سال‌هاست شهروندان قلعه گنجی و رانندگان عبوری را به کام مرگ می‌کشاند می‌باید که شترهای سرگردان ساماندهی شوند.وی با اشاره به اینکه موقعیت همجواری با تالاب جازموریان، این شهرستان را به منطقه‌ای مساعد برای پرورش شتر تبدیل کرده است، گفت: در شهرستان قلعه گنج تعداد بالای شتر وجود دارد که متأسفانه در سال‌های اخیر رهاسازی و سرگردانی آنها باعث بروز حوادث جاده‌ای بویژه در شب برای شهروندان شده است. رئیس پلیس راه قلعه گنج - بشاگرد افزود: دام‌های سنگین از جمله شترهای سرگردان در حاشیه جاده‌های شهرستان، هیچ نشانی مشخصی ندارند و در صورت بروز حادثه امکان شناسایی مالکان آنها وجود ندارد و با اجرای طرح ساماندهی با مشارکت مالکان ازبسیاری از خسارات جاده ای کاسته خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7511/11/562470/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها