برخورد زنجیره‌ای به خاطر تماشای صحنه تصادف


گروه حوادث / تماشای صحنه برخورد یک خودروی سمند با تیر چراغ برق در جاده خاوران باعث شد 6 خودروی دیگر نیز زنجیره‌ای با هم تصادف کنند.
سید جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 10:39 صبح سه‌شنبه -25 آذر- حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، مقابل محله توتک به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. بنابر گفته شاهدان، یک دستگاه سمند با دو سرنشین حین حرکت به‌دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی با تیر چراغ برق در شانه خاکی جاده برخورد کرده بود و بر اثر این حادثه یکی از سرنشینان سمند که مردی جوان بود دچار مصدومیت شدیدی شد. اما در حالی که خودروی سمند کنار جاده متوقف شده بود با این حال خودروهای عبوری که برای بررسی صحنه حادثه و ثبت فیلم و عکس از محل، سرعت خود را کم کرده یا ایستاده بودند باعث ایجاد ترافیک شدند و ناگهان 6 دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه کامیون کمپرسی، پراید و پژو با یکدیگر برخورد کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، سرنشینان از داخل خودروها خارج شده بودند، در نهایت در این حادثه پنج نفر از جمله سه زن و دو مرد مصدوم شده که همگی تحویل عوامل اورژانس شدند و حال یکی از آنها نسبتاً وخیم‌تر بود.
ملکی گفت: از رانندگان و شهروندان می‌خواهیم با دیدن صحنه تصادف بخصوص در جاده‌ها که سرعت خودروهای عبوری بالا است، ضمن حفظ فاصله با خودروهای جلویی به‌هر دلیل سرعت خود را کم نکنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7518/12/563285/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها