دیگه چه خبر؟




اتهام یک نماینده مجلس علیه صدا وسیما درباره سایت‌های قماربازی

   خبر اول اینکه، یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، بانک‌ها و صدا و سیما را متهمان اصلی شیوع سایت‌های قماربازی در کشور دانسته و گفت: صدا و سیما با عملکرد ضعیفی که داشته منجر به بروز این فضا در کشور شده و به این مسائل دامن زده است. به گزارش ایلنا، جواد نیک‌بین با اشاره به اشاعه سایت‌های شرط ‌بندی و قماربازی در کشور و برنامه مجلس برای جلوگیری از این مسائل اظهار داشت: طبق قانون شرط‌ بندی و گرفتن وجه از این طریق حرام است و قوانین موجود برای برخورد با این مسائل کفایت می‌کند، اما چنانچه قوه قضائیه یا بانک‌ها و دولت نیاز به قانون مصوب جدید داشته باشند باید لایحه بدهند، ما نیز در مجلس حتماً بررسی و پیگیری خواهیم کرد. او بی‌توجهی بانک‌ها به تراکنش‌های میلیاردی سایت‌های شرط‌ بندی را یکی از عوامل مؤثر در این ماجرا دانست و درباره اتهام کوتاهی کردن رسانه ملی در این زمینه هم گفت: باید جزئیات و نحوه کلاهبرداری‌های اینچنینی به اطلاع جامعه رسانده شود و مردم بدانند که در صورت ورود به این عرصه مغبون می‌شوند که تاکنون رسانه ملی هیچ اقدام مثبتی انجام نداده است.

اعدام یکی از عوامل عملیات‌های تروریستی شرق ایران

  خبر دیگر اینکه، عبدالحمید میربلوچ‌زهی که در انجام عملیات‌های تروریستی و مسلحانه نقش به‌سزایی داشت، اعدام شد. به گزارش ایسنا، دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر و تأکید بر اینکه تشریفات قانونی پرونده قضایی او از سال ۹۴ تاکنون طی شده است، توضیح داد: «ظهر روز ۲۰ فروردین ماه سال ۹۴ بود که دو نفر از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هنگام پایین آمدن از کوه بیرک در کمین تیراندازی تروریست‌ها قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. پس از این جنایت، تحقیقات گسترده‌ای تحت نظر دستگاه قضایی درخصوص هویت تروریست‌ها آغاز شد که در نهایت مورخ ۸ آذرماه سال ۹۴ اقدامات و تحقیقات منجر به دستگیری عبدالحمید میر بلوچ زهی معروف به اویس از عناصر اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم شد». اطلاعیه دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: «این تروریست در انجام عملیات‌های تروریستی و مسلحانه نقش بسزایی داشته و در جنایت سال ۹۴ کوه بیرک به سمت مأموران تیراندازی کرده است. پس از تفهیم اتهام اقدام مسلحانه علیه کشور و عضویت و همکاری مؤثر با گروهک‌های ضد نظام، پرونده نامبرده‌ با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی زاهدان ارسال شد. دادگاه پس از انجام رسیدگی‌های قضایی نسبت به متهم عبدالحمید میربلوچ‌زهی اقدام به صدور رأی کرد و بر اساس حکم دادگاه بدوی به اعدام محکوم شد. در نهایت، پس از قطعیت حکم در دیوان عالی کشور و طی تشریفات قانونی، عبدالحمید میربلوچ‌زهی بامداد دیروز در محوطه زندان به دار مجازات آویخته شد.»

جامعه روحانیت یک دیدار انتخاباتی را تکذیب کرد

  شنیدیم که، روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز خبر دیدار دبیرعالی این تشکل با یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری از سوی یکی از رسانه‌ها را تکذیب کرد. به گزارش ایرنا، این تشکل با انتشار اطلاعیه‌ای تأکید کرد: تاکنون جامعه روحانیت مبارز یا اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت با هیچ‌کدام از نامزدهای ریاست جمهوری بحث یا مذاکره و دیداری نداشته‌اند و در هیچ‌کدام از جلسات شورای وحدت یا در جلسات جامعه روحانیت در مورد نامزدی افراد یا داوطلب مطرح، بحث یا مذاکره‌ای صورت نگرفته است. این اطلاعیه پس از آن صادر شد که برخی رسانه‌ها، خبری مبنی بر دیدار انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی با علی لاریجانی منتشر کرده بودند.

ماجرای سرقت کیف سردار سلیمانی بعد از شهادت

  دست آخر اینکه، یک روزنامه‌نگار عراقی در توئیتی به ماجرای ربوده شدن کیف حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت پرداخت و از متهم این سرقت نام برد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نجاح محمدعلی روزنامه‌نگار عراقی در توئیتر نوشت: طلال ناجی مسئول اطلاعات فرودگاه بغداد و متهم اصلی در ترور سردار سلیمانی به سفارت عراق در انگلیس فراری داده شد. او متهم به خبرچینی و لو دادن لحظه ورود و خروج سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از فرودگاه بغداد به امریکایی‌ها بود و کیف همراه شهید سردار سلیمانی را به سرقت برده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7527/3/564483/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها