کپی آسان انواع دیسک‌ها



گاهی اوقات کاربران برای کپی کردن اطلاعات یک دیسک با مشکل مواجه می‌شوند یا اینکه کپی این اطلاعات و داده‌ها کیفیت دیسک اول را ندارد که خود دردسرساز است. برای حل این مشکل نیز بهترین راهکار استفاده از فناوری و نرم‌افزارهایی با قابلیت‌های بالا از جمله نرم‌افزار Blue-Cloner است که نمی‌توان از ویژگی‌های آن چشم‌پوشی کرد.
Blue-Cloner نرم‌افزاری کاربردی در زمینه کپی انواع دیسک است که بیشتر از آن به عنوان یک ابزار حرفه‌ای جهت Backup‌گیری و Rip کردن دیسک‌های Blu-ray (بلو ری) استفاده می‌شود.
این نرم‌افزار قادر به کپی ویدیوهای Blu-ray در BD-R/REs و هارد دیسک با همان کیفیت اصلی است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار سرعت بالای کپی آن است.
از ویژگی‌های نرم‌افزار Blue-Cloner Diamond می‌توان به ایجاد کپی از دیسک‌های Blu-ray در قالب دیسک دیگر اشاره کرد. این نرم‌افزار دارای قابلیت HST نیز هست که خود باعث افزایش سرعت کپی می‌شود. قابلیت تبدیل دیسک‌های Blu-ray در چند دیسک، پشتیبانی از قابلیت انتخاب زیرنویس و همچنین امکان تعیین حجم دیسک از دیگر توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی است که برای این نرم‌افزار برشمرده شده است. اگر شما هم علاقه‌مندید که این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب‌سایت پی‌سی ورلد به نشانی P30world.com به صورت رایگان بارگذاری کرده و از امکانات ویژه آن بیشترین بهره را ببرید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7527/17/564512/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها