اخبــــار



یزدانی کیک برید؛ صالحی امیری وعده حمایت داد

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه چند تن از اعضای هیأت اجرایی و مشاوران خود از جمله بهداد سلیمی دیروز (شنبه) در فدراسیون کشتی حاضر شد تا ضمن بازدید از ساختمان اداری این فدراسیون که اخیراً افتتاح شده، دقایقی با ملی‌پوشان هم به صحبت بپردازد. علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در جریان این بازدید گفت: «تیم‌های ملی در قرنطینه هستند و برگزاری اردوها به این صورت مشکلات و هزینه‌های بیشتری دارد، هزینه‌های تست، هزینه‌های خورد و خوراک و سایر هزینه‌های جانبی به فدراسیون فشار می‌آورد و باید حمایت لازم از ما انجام شود.» در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک نیز به صحبت پرداخت و گفت: «من و تیم تصمیم‌گیری کمیته ملی المپیک به هر میزانی که در توانمان باشد به کشتی کمک خواهیم کرد. اگر کسی فکر می‌کند که ما نسبت به کشتی بی‌توجه هستیم این فکر اشتباه و گناه است، چرا که اولویت اول ما ورزش اول ما است.» در ادامه این مراسم نیز حسن یزدانی کیک تندیس از چهره خود را به مناسبت سالروز تولدش، برش زد و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت. اما جشن تولد 26 سالگی حسن یزدانی بهانه‌ای بود تا برای دقایقی هم که شده خانه کشتی به فضایی شاد برای گوش شکسته‌های جوان کشتی ایران تبدیل شود. پخش یک آهنگ محلی مازندرانی به نام «یار جنگی من، شلوار پلنگی من» در خانه کشتی باعث شد تا فضای سالن کشتی برای دقایقی شاد شود.

فکری:حواس بازیکنان به تیم باشد، نه اینستاگرام

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال به فارس گفت: «اعتقادم این است که یک بازیکن حرفه‌ای باید تمام تمرکزش روی بازی‌ها باشد. نظم و انضباط، ساعت رفت و آمد بازیکن به محل تمرین، رفتار با هوادار، احترام به بزرگتر‌ها و حتی بزرگترها به کوچکتر‌ها برای من خیلی مهم است. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم این موارد را رعایت می‌کردم چون به من هم یاد داده بودند. الان هم انتظارم از بازیکن همین است.» او درخصوص فعالیت بازیکنان در فضای مجازی افزود: «خیلی از بازیکنان استقلال در صفحات اینستاگرامشان تبلیغات می‌کنند، من نمی‌خواهم به آنها بگویم اینستاگرامشان را ببندند. اعتقادی هم به این نوع رفتار ندارم اما مطمئن باشید از این به بعد همه چیز کنترل شده خواهد بود. بازیکن استقلال باید پاسخگوی هوادار باشد، فضای مجازی و مصاحبه‌های غیرمعقول و خیلی چیزهای دیگر او را از هدفش دور خواهد کرد و حواس بازیکنان و مجموعه تیمی ما باید به استقلال باشد نه اینستاگرام و مسائل حاشیه‌ای.»

دیدار گل‌محمدی با خانواده هوادار فقید پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی دیروز  برای ادای احترام  به هواداری که پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ‌2020، به دلیل سکته مغزی درگذشت و اعلام همدردی خود و اعضای تیم به خانواده وی، تهران را به قصد یاسوج ترک کرد. بهروز خورشیدیان، که از هواداران متعصب پرسپولیس بود به دلیل هیجان‌ها و ناراحتی‌های ناشی از شکست فینال، بعد از مراجعه به منزل خود، در خواب دچار عارضه مغزی شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. از وی فرزندی 6 ساله به یادگار مانده است. سرمربی سرخپوشان پیراهن امضا شده پرسپولیس توسط اعضای تیم و مدال نایب قهرمانی خود در آسیا را به خانواده و فرزند آن مرحوم تقدیم کرد.

دیاباته پا به توپ شد و گل زد

تمرین تیم فوتبال استقلال دیروز از ساعت 12:30 در زمین مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد. در ابتدای تمرین فکری با اشاره به برنامه‌های بازی با گل‌گهر توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد. شیخ دیاباته در ابتدای تمرین به‌همراه محمد نادری به‌صورت اختصاصی تمرین کردند. دیاباته در ادامه در تمرین تاکتیکی پا به توپ و موفق به گلزنی هم شد. همچنین داریوش شجاعیان به‌صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کرده و سپس کار تاکتیکی صورت گرفت. در بخش بعدی فوتبال درون تیمی بین دو تیم سبز و زرد برگزار شد. تیم فوتبال استقلال روز 10 دی به مصاف گل‌گهر در سیرجان می‌رود.

پرسپولیس در پرونده بودیمیر محکوم شد

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم برای این تیم بازی می‌کرد، مدتی قبل برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شد. طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رأی دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رأی نهایی مورد قبول واقع می‌شود. در این رأی آمده بود که باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه 5 درصد سود سالیانه به این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، 3 پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد. باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7527/18/564522/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها