کشف جسد 2 خدمه خوارزم



گروه حوادث/ پیکر دومین خدمه شناور واژگون شده خوارزم در آب‌های هرمزگان صبح دیروز در منطقه ناجی 15 پیدا شد.
اسماعیل مکی‌زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: شناور خوارزم که از بندر شناص عمان راهی بندرعباس شده بود بنا به دلایلی که هنوز تأیید نشده از جمله جو نامساعد واژگون شد. این شناور 7 خدمه داشت که یکی از آنها هندی و بقیه ایرانی بودند. همزمان با اعلام ماجرا تیم‌های جست و جو راهی منطقه شدند تا خدمه این شناور را که ناپدید شده بودند پیدا کنند. نتیجه جست و جوها تا ظهر سه‌شنبه حکایت از پیدا شدن جسد دو خدمه شناور دارد.
همچنین هویت یکی از این اجساد شناسایی و مشخص شد که متعلق به «یاسر مانع بو حمیدی» بوده است.
معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی ضمن قدردانی از مشارکت و اهتمام کلیه ارگان‌های دریایی همکار(ندسا، نداجا، دریابانی) جامعه محلی، همیاران ناجی و شناورهای جست‌و‌جو و نجات اداره کل حاضر در عملیات‌های جست‌و‌جو و نجات مفقودین شناور خوارزم گفت: همکاری دیپلماتیک کشورهای منطقه بویژه کشور عمان و مشارکت گارد ساحلی این کشور چه از حیث ارتباطات مخابراتی و چه حضور در عملیات‌های مشترک شایسته تقدیر است.
 شناور خوارزم جمعه 5 دی در حالی که حامل 15 عدد بیل مکانیکی بود در موقعیت احتمالی 15 مایلی جنوب شرق جزیره لارک واژگون و 7 خدمه این شناور مفقود شدند که با تلاش تیم‌های جست‌و‌جو و نجات دریایی تاکنون جسد دو نفر از خدمه این شناور پیدا و تلاش برای یافتن دیگر سرنشینان همچنان ادامه دارد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7530/12/564855/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها