ایران در ایران



بنیاد مستضعفان در تأمین زمین طرح ملی مسکن خوزستان مشارکت می‌کند

اهواز - رئیس بنیاد مستضعفان آمادگی این بنیاد را برای تأمین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در نقاط مختلف استان خوزستان اعلام کرد.
به‌گزارش ایرنا سیدپرویز فتاح در اهواز افزود: بنیاد مستضعفان زمین‌هایی درسطح استان خوزستان دارد که چنانچه واجد شرایط باشند و بتوان آنها را در محدوده شهری قرار داد بنیاد آمادگی دارد این زمین‌ها در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد.
وی گفت: بنیاد مستضعفان با همراهی مجموعه دستگاه‌های اجرایی و استاندار خوزستان آمادگی دارد زمین‌های خود را با قابلیت مسکونی  در مناطق مختلف استان پس‌ از دریافت مجوز و حل و فصل مسأله تراکم در خدمت طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد تا بنیاد به نوبه خود سهمی در این طرح ملی و تأمین مسکن برای خانواده‌های فاقد مسکن داشته باشد. فتاح در ادامه افزود: در نشستی که با حضور مسئولان استانی برگزار شد مقرر گردید پس‌ از جمع‌بندی نهایی و هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم در استان، نتیجه آن را جهت تصمیم نهایی به تهران اعلام کنند.
بسته معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی
فتاح گفت: بنیاد مستضعفان بسته معیشتی چهار میلیون ریالی برای خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرهای خرمشهر، آبادان، ماهشهر و شهر بندر امام خمینی(سربندر) در دی ماه امسال پرداخت می‌کند. وی همچنین از مشارکت و کمک بنیاد مستضعفان برای تکمیل خانه‌های نیمه تمام خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در این شهرها خبر داد. رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه افزود: توزیع اعتبار ۳۰۰میلیاردی ریال بنیاد مستضعفان برای کمک به ساکنان آسیب دیده از آبگرفتگی اخیر در شهر بندر امام خمینی، ماهشهر و شهرک چمران امروز (چهارشنبه)شروع خواهد شد. وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان برای کمک و توسعه زیرساخت‌ها در بندر ماهشهر و شهر بندر امام خمینی تصمیم‌هایی با حضور مسئولان منطقه خواهد گرفت.

۷۵ کیلومتر از مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر تفتان بازگشایی شد

 زاهدان- سرپرست تیم راهداری تفتان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۵ کیلومتر از مسیرهای کوهستانی و سخت‌گذر این شهرستان در سال‌جاری به همت راهداران بازگشایی شده است.
به گزارش ایرنا، عطا‌الله براهویی اظهار داشت: با بازگشایی این مسیرها تردد روان برای حدود ۳۴۵ خانوار روستایی شهرستان تفتان فراهم شد.
وی افزود: بازگشایی‌های این مدت در روستاهای حاشیه تفتان، منطقه اناری، تختون، چاهوک، رودگلی، نعمت آباد، حاجی محمد، چاه زیلان- کریم آباد، پوسه - کم سه گری، کوته - ملک آباد، غریب آباد - طویل آباد، سه یکی - لیس آباد، تختدون – اناری و همچنین منطقه نراپ توسط ماشین‌آلات سنگین راهداری تفتان انجام شده و همچنان نیز تداوم دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7531/6/564911/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها