متهم به سرقت در کمپ ترک اعتیاد مرد



گروه حوادث/ با مرگ یکی از متهمان پرونده سرقت از خانه یک مادر و دختر رسیدگی به این ماجرا وارد مرحله تازه‌ای از تحقیقات شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده چند ماه پیش با شکایت مادر و دختر جوانی که مدعی بودند چهار پسر جوان به قصد سرقت و تعرض وارد خانه‌شان شده بودند آغاز شد. شاکی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پس از بازگشت از میهمانی زنگ خانه‌مان به صدا در آمد با این تصور که یکی از همسایه‌هاست در را باز کردیم اما ناگهان چهار پسر جوان با قمه و چاقو وارد خانه‌مان شدند و ما را با تهدید به داخل اتاق بردند و از ما خواستند تا جای پول و طلاهایی که داریم را به آنها بگوییم. در یک لحظه به داخل راهرو دویدم و از همسایه‌ها کمک خواستم و مهاجمان هم پس از آنکه احساس خطر کردند چند وسیله برداشتند و فرار کردند.
پس‌از طرح این شکایت و بررسی صحنه، مأموران متوجه پراید مشکوکی شدند که جلوی خانه شاکی پارک شده بود و با استعلام پلاک آن مشخص شد که خودرو مربوط به پدر یکی از متهمان است و ساعاتی بعد هم یکی از چهار پسر جوان شناسایی و دستگیر شد و در ادامه هم 3 مهاجم دیگر بازداشت شدند.
در بازجویی از متهمان، آنها مدعی شدند قصدی برای سرقت نداشتند و به دعوت دختر خانواده برای میهمانی وارد خانه آنها شده بودند.
بدین ترتیب هر 4 متهم با قرار وثیقه تا روز دادگاه آزاد شدند. تا اینکه مشخص شد یکی از آنها که نوجوانی زیر 18 سال بود به‌دلیل اعتیادی که داشت از سوی پدرش در مرکز ترک اعتیاد بستری شده اما چند روز بعد خبر رسید که این نوجوان فوت کرده است.
به این ترتیب رسیدگی به این پرونده بدون حضور یکی از متهمان در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و آنها بازهم ادعاهای خود را مبنی بر حضور در خانه شاکی به‌دلیل میهمانی تکرار کردند که شاکی‌ها نسبت به این اظهارات اعتراض کردند. دختر جوان گفت: اگر ما خودمان اینها را دعوت کرده بودیم چرا باید از همسایه‌ها کمک می‌خواستیم چرا با قمه وارد خانه ما شدند. این حرف‌ها دروغ است و ما ادعای شرف داریم.
با توجه به مدارک به دست آمده دادگاه، 3 متهم این بار بازداشت شدند و پرونده تحت بررسی بیشتر قرار گرفت.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7531/12/564937/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها