واکنش شستا به صحبت‌های رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال

9 میلیارد تومان از کجا آمده است؟!



بدهی 2 میلیون یورویی فدراسیون فوتبال به شرکت شستا برای این فدراسیون دردسر ساز شد و کار به مزایده ساختمان این فدراسیون کشیده شد.
بر همین اساس روز گذشته صفی‌‌الله فغانپور، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «شستا چکی از فدراسیون در اختیار داشت که به زعم ما این چک قانونی نیست چون فقط خزانه‌دار فدراسیون آن را امضا کرده است، ما هم در این زمینه فرجام خواهی کردیم. توافق‌های ما از ابتدا این بود که این بدهی را به‌صورت ریالی پرداخت کنیم و آنها به‌صورت ریالی 16 میلیارد تومان از ما دریافت کرده‌اند و حدود 9 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است. ما در اینجا نیاز به کمک وزیر صنعت و وزارت ورزش داریم چون اقدام شرکت شستا روی چک قانونی نیست. کارشناسان حدود 70 میلیارد تومان روی ساختمان فدراسیون قیمت‌گذاری کرده‌اند.»
در ادامه صحبت‌های رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال با واکنش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی همراه شد و حسن محمدی در گفت‌وگو با تسنیم بیان داشت: «حتماً این پول (16 میلیارد تومان) هم در تاریخی که پرداخت شده است به قیمت یورو در همان تاریخ محاسبه شده و از حساب کسر می‌شود، اما نمی‌دانم عدد 9 میلیارد را از کجا می‌آورند! ما دو میلیون یورو به فدراسیون فوتبال پرداخت کردیم و از آنها چک ارزی گرفتیم. ریال ندادیم که ریال بگیریم. به‌هر‌حال مزایده ساختمان فدراسیون در روزنامه رسمی آگهی شده، اما ما علاقه‌ای به فروش آن نداریم.» در همین خصوص برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال تا پایان دی ماه برای پرداخت بدهی‌های شرکت شستا فرصت دارد. همچنین شنیده‌ها مبنی بر این است که شرکت شستا حاضر به تقسیط بدهی‌های فدراسیون فوتبال نشده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7531/18/565009/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها