برگزاری نمایشگاه

مکتب سلیمانی


همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکس «مکتب سلیمانی» به دبیری سید عباس میرهاشمی روز 13 دی ماه در گالری هنرهای معاصر کیش افتتاح خواهد شد.
قرار است این نمایشگاه به‌صورت فیزیکی و مجازی در گالری هنرهای معاصر کیش برگزار شود.
هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی نیز از چاپ کتابی خبر داده است که مجموعه آثاری محدود از ارادت مردمی در قالب عکس نسبت به سردار سلیمانی منتشر خواهد شد.
مظفری هدف از برگزاری این نمایشگاه را پرداختن به مقام والای شهدا در مدیوم هنری دانست: «این شهید بزرگوار مدافع زندگی انسان‌ها بود و به همین دلیل قهرمان تلقی می‌شود و پرداختن به قهرمان‌ها وظیفه ما است. امروز شهید سلیمانی را خیلی از مردم جهان می‌شناسند و از او باید به‌عنوان شخصی که توانست در برابر داعش بایستد، در قالب‌های مختلف هنری یاد کنیم.»
امسال اولین سالگرد شهادت این سردار بزرگوار است با این حال قرار نیست که از کیفیت نمایشگاه‌ کم گذاشته شود: «نباید کار خیلی سریع و فاقد دوراندیشی و کیفیت در این زمینه انجام شود اما از طرفی باید کاری انجام داد که جایگاه و نقش خودش را در تاریخ پیدا کند.»
نمایشگاه عکس «مکتب سلیمانی» به دبیری عباس میرهاشمی و دبیر اجرایی عبدالرحیم سیاهکارزاده همزمان به‌صورت فیزیکی و مجازی در جزیره کیش و مجازی برگزار می شود  که در قالب‌های نبردهای تحت فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و عراق، فعالیت‌های اجتماعی و همراهی سردار با مردم در بحران‌ها از قبیل سیل و زلزله، ارادت مردمی به او و مراسم تشییع و زیارت مزار ایشان خواهد بود.
 مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با برگزاری این نمایشگاه به شهید سلیمانی ادای احترام می‌کند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7531/19/565014/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها