دیگه چه خبر




انتقاد از بی‌مهری صداوسیما به برخی مناسبت‌ها

   خبر اول اینکه، رئیس شورای شهر تهران از بی‌مهری صداو سیما به برخی مناسبت‌ها و از جمله سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد. به گزارش انتخاب، محسن هاشمی گفت: در روزهای اخیر که سالگرد قربانیان تشییع جنازه کرمان، شهدای پرواز اوکراین و رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود از سوی رسانه ملی، این مناسبت‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفت. او افزود: اگر ما فکر کنیم که با بایکوت و سانسور و بی‌توجهی به موضوعی، جامعه آن را فراموش می‌کند یا بالعکس با افراط در پرداختن به موضوعی جامعه به سوی آن جذب می‌شود در اشتباهیم. امروزه با وجود فضای مجازی وآگاهی افکار عمومی، مردم از مسئولان در دسترسی به اطلاعات عقب‌تر نیستند و چه بسا نسل جوان جلوتر نیز هست. به گفته هاشمی، با این افراط و تفریط‌ها فقط صداوسیما ضرر می‌کند و اعتماد و توجه مخاطب را از دست می‌دهد و نفع آن به رسانه‌های بیگانه می‌رسد.

 سعید محمد خود را برای شهردار شدن آماده می‌کند

  خبر دیگر اینکه، عباس  سلیمی نمین در خصوص کاندیداتوری سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: نمی‌دانم فردی که نام بردید کاندیدای ریاست جمهوری است یا نیست چون برخی هم می‎گویند او برای شهردار تهران شدن، خود را آماده می‌کند. به گزارش خبرآنلاین،سلیمی نمین درباره اهمیت مشارکت در انتخابات هم گفت: اگر از مشارکت فاصله بگیریم بتدریج عرق ملی هم در کشور تضعیف خواهد شد کما اینکه امروز این تضعیف شدگی را در برخی اقشار جامعه شاهد هستیم بنابراین اگر منفعت جامعه را دنبال می‌کنیم باید به گونه‌ای عمل کنیم تا انگیزه مشارکت در امور جامعه افزایش پیدا کند.

بازداشت اهانت‌کننده به تصویر سردار سلیمانی در غزه

  شنیدیم که، عامل اهانت به تصویر سردار سلیمانی در غره توسط جنبش حماس بازداشت شد. به‌گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، رسانه‌های فلسطینی از بازداشت «مجدی المغربی»، شیخ سلفی که اخیراً با پاره کردن پوستر سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، در غزه به این سردار مقاومت اهانت کرده بود، توسط جنبش حماس خبر دادند. وی چند روز پس از دستگیری در خانه‌اش، آزاد شد. مجدی المغربی یکی از مشایخ جمعیت وهابی به‌نام «جمعیه ابن باز الخیریه» است که در سال ۲۰۰۰ در غزه به وجود آمده است و از سوی عربستان حمایت مالی می‌شود و به تبلیغ علیه شیعه و ایران و همچنین تبلیغات ضد حماس و جهاد اسلامی مشغول بوده و هست.

کنایه مرعشی به هیات رئیسه مجلس

  دست آخر اینکه،  حسن نوروزی، نایب ‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی، از تصویب مصوبه‌ای در این کمیسیون و ارسال آن به کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد که براساس آن در صورت تخلف دولت از اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰، متخلفان به ۶ ماه تا ۲ سال زندان محکوم می‌شوند. علاوه بر این، در متن طرح قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس یازدهم موسوم به «طرح خروج از برجام» نیز پیش‌بینی مجازات‌های حبس برای متخلفان از اجرای قانون درج شده است. حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، این مسأله را ناشی از روحیه افراد تشکیل‌دهنده هیأت‌رئیسه فعلی مجلس دانست و گفت: این رفتارها ناشی از روحیه نظامی حاکم بر هیأت‌رئیسه مجلس است. به گزارش اعتماد آنلاین، وی افزود: آنها فکر می‌کنند با امر و نهی و توبیخ کشور اداره می‌شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7539/3/565938/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها