اخبار



تزریق ۲۵۰۰ میلیارد تومان  از صندوق توسعه ملی به بورس

مدیرعامل صندوق توسعه ملی از تزریق ۲۵۰۰ میلیارد تومان، در مرحله دوم حمایت این صندوق از بورس تا پایان سال، خبر داد.
مرتضی شهیدزاده، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم، در مرحله دوم, ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، تا پایان سال، از محل برگشت تسهیلات داده شده به سایر طرح‌ها (در سال‌های گذشته) در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار گیرد. شهیدزاده گفت: در مرحله اول، هزار میلیارد تومان برای پشتیبانی از بازار سرمایه به صندوق تثبیت بازار سرمایه پرداخت شد.وی افزود: در اساسنامه صندوق توسعه ملی، برای جلوگیری از انحراف در مفاد اساسنامه، هیأت نظارتی متشکل از سازمان بازرسی، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان حسابرسی تعریف شده است که برای تصمیمات گرفته شده، باید این هیأت را متقاعد کنیم تا این مبلغ در زمان نیاز صندوق تثبیت بازار سرمایه به آن تزریق شود.شهیدزاده گفت: کمک و حمایت از بازار سرمایه باید در طول زمان و بتدریج انجام شود. / خبرگزاری صدا و سیما

پرداخت ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

مدیرکل هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون هشت هزار و ۹۶ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده و واریز به تمام پرونده‌های ثبت شده در بانک‌های عامل، انجام خواهد شد.
حسین محمودی، درباره آخرین آمار پرداخت تسهیلات کرونا، اظهارداشت: از بیستم اردیبهشت ماه ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا شروع شد و تا پایان مهرماه ثبت‌نام در فازهای مختلف ادامه داشت.
وی افزود: پرداخت تسهیلات در مرحله نخست تا پایان آذرماه بود، اما با تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای کرونا مقرر شد پرداخت تسهیلات به پرونده‌هایی که در سیستم بانکی وجود دارد ادامه داشته باشد و در واقع محدودیت زمانی برای پرداخت وجود ندارد.
محمودی گفت: اگرچه پرداخت تسهیلات همچنان ادامه دارد اما مهلت ثبت‌ نام کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تمام شده و هم اکنون تنها سه گروه گردشگری، فرهنگ و هنر و ورزش و جوان تا پایان دی ماه فرصت دارند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند./ ایرنا


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7539/10/565972/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها