اخبـــــار



نوسان هوشیاری میناوند و تغییر وضعیت انصاریان

یکی از اعضای تیم پزشکی درمان مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهارداشت:«سطح هوشیاری میناوند قدری افت کرده بود که خوشبختانه به شرایط قبل خود بازگشت.» دکتر محمدرضا هاشمیان دیروز به ایرنا گفت: «ریه‌ها تنها عضو درگیر بیماری کرونا هستند و مشکلی در دیگر اعضای بدن او وجود ندارد سطح هوشیاری و اکسیژن خون به‌طور دائم در حال کنترل است.» استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: «دستور‌العمل‌های ثابتی برای این‌گونه بیماران وجود دارد که در مورد علی انصاریان و مهرداد میناوند هم اجرا می‌شود و باید منتظر بود که در ۱۰ روز آینده اثرات آن مشخص شود. حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاش هستند وضعیت او را به حالت قبلی بازگردانند. ریه‌های هر دو پیشکسوت پرسپولیس درگیر است و میزان اکسیژن خون و سطح هوشیاری این دو در نوسان است که توسط پزشکان کنترل و کارهای لازم انجام می‌شود.»

تسویه 260 میلیارد از بدهی مالیاتی فدراسیون کشتی

حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی از تسویه 260 میلیارد ریالی بدهی‌های مالیاتی این فدراسیون، طی چند روز اخیر خبر داد. او گفت: «خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مکرر و همراهی بسیاری از عزیزان در سازمان امور مالیاتی وضعیت بدهی مالیاتی (مالیات عملکرد، تکلیفی، حقوق و ماده ۱۶۹تا پایان سال۹۴) فدراسیون را مشخص کرده و حدود 260 میلیارد ریال از بدهی‌های مالیاتی را تسویه و مفاصا از سازمان امور مالیاتی دریافت کنیم که این کار بی‌نهایت ممتاز موجب تقلیل بدهی‌های معوق فدراسیون گذشته به 10 درصد شد. مسیری که فدراسیون کشتی برای تسویه حساب خود در موارد مالیاتی طی کرده می‌تواند راه خوبی برای سایر فدراسیون‌های ورزشی باشد، البته این موضوع نیازمند استمرار و پیگیری‌های لازم است.»

دبل دبل حدادی سیچوان را به پیروزی رساند

در دور سی و چهارم لیگ بسکتبال چین تیم سیچوآن که حامد حدادی ستاره تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، مقابل شانگهای قرار گرفت و موفق شد حریف خود را در وقت‌های اضافه دوم 136 بر 129 شکست دهد. در این دیدار حامد حدادی 25 دقیقه برای تیمش بازی کرد و با درخشش همیشگی خود 10 امتیاز، 14 ریباند و 5 پاس منجر به گل را کسب و دبل دبل کرد. سیچوان با 16 برد و 16 باخت در رده دهم لیگ چین قرار دارد.

عبدی بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2020 شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 روز پیش یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا 2020 به راه انداخته بود که دیروز به پایان رسید و مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در این نظرسنجی با کسب 91 درصد آرا عنوان بهترین مهاجم را از سوی کاربران به خود اختصاص داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7551/18/567534/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها