حمایت استقلالی‌ها و فکری از سیدحسین حسینی

در کنار هم قوی‌تریم


استقلال درحالی در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی 1-1 رسید که سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم که در هفته‌های اول و دوم درون دروازه استقلال ایستاده بود، پس از 10 هفته نیمکت‌نشینی، مجدداً فرصت یافت تا به جای محمدرشید مظاهری در ترکیب اصلی به میدان برود اما اشتباه او روی کرنر ارسالی و مهار نادرست توپ، منجر به گل شد تا از او و محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان که حسینی را درون دروازه قرار داد، انتقاد زیادی شود. اما پس از این بازی، وریا غفوری کاپیتان استقلال که گل تساوی آبی‌ها را به ثمر رساند، با انتشار عکسی از سنگربان تیمش در استوری اینستاگرام به حمایت از او پرداخت و از جمله «در کنار هم قوی‌تریم» استفاده کرد؛ کاری که بازیکنان دیگر مانند محمد دانشگر و داریوش شجاعیان هم انجام دادند و با استوری با هشتک در کنار هم قوی‌تریم، به حمایت از حسینی پرداختند. در این میان و پیش از شروع جلسه تمرینی دیروز استقلال، فکری با حسینی دقایقی صحبت کرد و به او روحیه داد. دروازه‌بان استقلال هم با حرکت فکری و بازیکنان غافلگیر شد و از آنها تشکر کرد. آرش برهانی مربی استقلال هم در پاسخ به انتقادها گفت: «روی یک صحنه غفلت گل خوردیم که برای خیلی از دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم این اتفاق می‌افتد و همه آنهایی که فوتبال را دنبال می‌کنند، می‌دانند که اشتباه فردی در یک مسابقه اجتناب‌ناپذیر است.»
فکری به بازیکنان: به حواشی توجه نکنید
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار با نفت مسجد سلیمان روز شنبه در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد. پیش از آغاز تمرین محمود فکری، سرمربی استقلال حدود 30 دقیقه با بازیکنان به صحبت پرداخت و نکاتی را درباره شرایط استقلال به بازیکنان گوشزد کرد و از شاگردانش خواست بدون توجه به حواشی، تمرکز خود را حفظ و برای شاد کردن دل هواداران در ادامه لیگ، تلاش کنند. شیخ دیاباته که در تمرین آخر استقلال قبل از سفر به مسجد سلیمان مصدوم شده بود در تمرین حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی تمریناتی را انجام داد. استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
عمران‌زاده: فکری باج می‌داد، الان بهترین مربی استقلال بود
حنیف عمران‌زاده، مربی استقلال درخصوص انتقاداتی که بعد از مسابقه مقابل نفت مسجدسلیمان به کادر فنی آبی‌پوشان وارد شده، به فارس گفت: «متأسفانه یک موج منفی علیه استقلال به راه افتاده و خیلی‌ها دوست ندارند این تیم را در بالای جدول ببینند. یک سری کانال‌های فیک با ادمین‌های طرفدار تیم رقیب که برای همه شناخته شده‌اند، در پشت پرده فعالیت می‌کنند و هوادار واقعی استقلال هم از آنها چیزی نمی‌داند. استقلال چند سال مشکل صدرنشینی داشت اما حالا که بالای جدول است، چشم دیدنش را ندارند. نکند مجتبی حسینی، سرمربی حریف هم فوتبال متوجه نمی‌شود؟ او می‌گوید گل استقلال روی کار تمرین شده بوده اما یک عده که تخصص‌شان توهین در تلگرام و فضای مجازی است، ادعا دارند بهتر از حسینی فوتبال می‌فهمند. اگر قرار بود محمود فکری به این گونه افراد فرصت‌طلب باج بدهد، مطمئن باشید او الان بهترین مربی استقلال بود و برایش به به و چه‌چه می‌کردند اما چون او از این کارها بلد نیست، در پشت پرده او را می‌زنند.»
رضاوند: نمی‌دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن
آرش رضاوند، هافبک استقلال هم درباره انتقادهایی که از این تیم می‌شود، به تسنیم چنین گفت: «انتقاد از استقلال همیشه هست، اما برای بازی اخیر بی‌انصافی می‌کنند، چون واقعاً خوب بازی کردیم و 3 بار به تیر دروازه زدیم. دیگر باید چه کار می‌کردیم؟ ما روزهایی که می‌بریم هم انتقاد می‌کنند، چه برسد به این دو هفته که یک باخت و یک تساوی داشتیم. خودمان هم باید بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم که امتیاز بیشتری از دست ندهیم و از کورس قهرمانی عقب نیفتیم. بیشتر انتقادها به دلیل نتیجه نگرفتن استقلال در چند سال اخیر است. یکسری از هواداران حق دارند، اما یکسری قصد و نیت‌شان چیز دیگری است، آنها با زدن استقلال قصد دارند به تیم فشار وارد کنند. البته در فضای مجازی نمی‌دانیم چه کسی خودی است و چه کسی دشمن.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7555/18/567980/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها