اخبار




تشکیل جبهه انتخاباتی اصولگرا

 جبهه تحول‌خواهان انقلابی به‌عنوان ائتلافی جدید و با حضور سه حزب اصولگرا تشکیل شد. دبیران کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی روز گذشته با برگزاری یک نشست خبری در خبرگزاری فارس تشکیل این جبهه را اعلام کردند.
به گزارش فارس، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایده شکل‌گیری جبهه تحول‌خواهان انقلابی از سال 84 مطرح بوده، گفت: در این جبهه نوآوری و نواندیشی در روش وجود دارد و در عمل انقلابی آن هم تحول‌خواهی وجود خواهد داشت.
او در ادامه با بیان اینکه مجموعه انقلاب اسلامی با توجه به اهمیتی که برای مشارکت مردمی قائل است نیاز دید که یک سازماندهی صورت گیرد و جبهه تحول‌خواهان انقلاب در این راستا شکل گرفت، تأکید کرد: این جبهه قرار نیست مدلی جدای مدل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب داشته باشد و بنا داریم در کنار هم برای مشارکت بیشتر و انتخاب اصلح تلاش کنیم‌‌.

ابوطالبی:  مذاکرات ۱+۵  می تواند دوجانبه شود

 مشاور رئیس‌ جمهوری با بیان اینکه برجام حاصل شرایط اضطراری بود،‌ از فرارسیدن زمان تغییرات اساسی خبر داد و گفت که مذاکرات ۱+۵ می تواند به مذاکره دوجانبه تبدیل شود. حمید ابوطالبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «برجام حاصل شرایط اضطراری بود و نه تنها ایران بلکه امریکا هم آمادگی رسیدن به توافقی قطعی و جامع و تصویب آن در کنگره را نداشت، لذا طرفین به برنامه جامع اقدام مشترک رسیدند. برنامه‌ای وابسته به شرایط داخلی دو کشور و حاصل تمایل ایران و امریکا در برابر کارشکنی برخی کشورهای ۱+۵ در مذاکره.»
او در ادامه نوشت: «اینک‌ نیز همان، برخی دنبال خودمختاری استراتژیک خود هستند و امریکا هم باز نشان داده تمایل رسیدن به تفاهمی جامع با ایران را دارد لذا زمان تغییرات اساسی و حرکت از ۱+۵ به دوجانبه فرا رسیده است این می‌تواند به مذاکره دوجانبه، گام برداشتن مرحله‌ای دو کشور و حل جامع ‌و دوجانبه مشکلات تبدیل شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7555/2/568021/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها