هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم
کیفیت بد نان در نانوایی‌های سنندج/ محمد فؤاد کاسب: مسئولان محترم استانی و شورای آرد ونان و فرمانداری سنندج بارها و بارها تکرار کردند که آرد نانوایی‌ها  بی‌کیفیت است و در پخت نان دارای افت شدید می‌شود اما هیچ فکر اساسی برای پخت نان در نانوایی‌ها نمی‌کنند و در رنگ و بوی نان تأثیر گذاشته. لطفاً مسئولان فکری برای این موضوع نمایند.
دستفروشان خیابان شمشیری/ یک شهروند: تعداد دستفروشان خیابان شمشیری افزایش چشمگیری یافته، ضرورت دارد مسئولان شهرداری آنها را ساماندهی کنند که از شلوغی بیش از اندازه در خیابان جلوگیری شود.
اصناف چرا به وضع بازار رسیدگی نمی‌کنند؟ مسعود دلسوز: متأسفانه چند وقتی است که بازار رها شده و قیمت‌ها شدیداً بالا می‌رود و هر مغازه یک قیمت اعلام می‌کند و بعضی جنس‌ها وزن درستی ندارند. متأسفانه یک هرج و مرج عجیبی است و فکر می‌کنم اصناف به این مسأله رسیدگی نمی‌کنند. در گذشته اصناف بازرس داشته، بررسی و رسیدگی و مشکل را حل می‌کردند اما اکنون اصلاً این طور نیست. اصناف فقط دنبال این نباشند که اتحادیه داشته باشند و پشت آن اتحادیه به کارهای خودشان برسند. پس سهم مردم کجاست؟ اصناف باید الان به درد مردم بخورند. گرانی دارد بیداد می‌کند.
علت افتتاح نشدن راه آهن شهرکرد/ علاالدین خام‌فروش: قرار بود تا آخر سال 97 راه آهن شهرکرد افتتاح گردد ولی هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است. علت افتتاح نشدن راه آهن شهرکرد چیست؟ از مسئولان محترم تقاضای رسیدگی داریم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7558/1/568359/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها