اخبار




پلیس به دنبال عاملان تیراندازی ماهشهر

گروه حوادث / روز پنجشنبه افراد مسلح ناشناس، با اسلحه شکاری به سمت نیروهای حراست در منطقه ممکو که مربوط به منازل سازمانی پتروشیمی ماهشهر است، تیراندازی کردند که در این رابطه حداقل 2 نفراز مأموران حراست مجروح شدند و چند خودرو هم آسیب دید.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر در این باره گفت: پس از این حادثه تیم‌های ویژه پلیس تشکیل شد و از همان لحظات اولیه، اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مرگ دختر کوچولو در حمله سگ ها

گروه حوادث / دختر شش ساله افغانستانی که ساکن یکی از محله‌های کشکوئیه رفسنجان بود صبح جمعه در جریان حمله سگ‌های ولگرد جان باخت. به گزارش روابط عمومی اورژانس رفسنجان این دختر 6 ساله پس از مجروح شدن از ناحیه بازو، ران و گردن به درمانگاه کشکوئیه منتقل و سپس با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان فرستاده شد که به خاطر شدت جراحات وارده بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت اما در نهایت پس از ١۴ساعت فوت کرد.
به گفته سیدمحسن‌نژاد قادری مدیر گروه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در این شهرستان میزان حیوان گزیدگی ۲تا2 و نیم برابر بیشتر از میانگین کشوری است به طوری که از فروردین تا آبان‌ماه سال‌جاری ۱۰۱۷حیوان گزیدگی شامل سگ‌گزیدگی ۶۵۴مورد، گربه ۳۳۹مورد، حیوان‌های اهلی ۲۳ و حیوان وحشی یک مورد در این شهرستان گزارش شده است.

بازگشت ۲ مرزبان ربوده شده میرجاوه به کشور

گروه حوادث / 2 نفر از مرزبانان ربوده شده میرجاوه با اقدام اطلاعاتی موفق نیروی زمینی سپاه پاسداران به کشور بازگشتند.به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این باره گفت:2 مرزبان ربوده شده میرجاوه که در مهرماه سال ۱۳۹۷ توسط گروهک تروریستی و ضد انقلاب جیش الظلم گروگان گرفته شده بودند، با اقدام اطلاعاتی موفق نیروی زمینی سپاه پاسداران آزاد و به کشور منتقل شدند.

انفجار در اقامتگاه سرکنسول ایران در پاکستان

گروه حوادث / در جریان انفجار ناشی از گاز نشتی از بخاری اقامتگاه سرکنسولگری کشورمان در کویته پاکستان بخشی از این اقامتگاه تخریب شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پس از این حادثه روابط عمومی سرکنسولگری ایران در کویته اعلام کرد: انفجار گاز نشتی از بخاری موجب تخریب بخشی از اقامتگاه سرکنسول کشورمان در کویته پاکستان شد که خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشته است.

مرگ پیرمرد در آتش سوزی مغازه

گروه حوادث / حریق در یک مغازه متروکه در منطقه پیروزی تهران جان یک مرد 90 ساله را گرفت.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ٠۶:٠٨ صبح روز جمعه یک مورد آتش‌سوزی مغازه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان درودیان اعزام شدند و مشخص شد که این مغازه در طبقه همکف یک خانه قدیمی دو طبقه واقع شده است.سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: آتش‌سوزی در همان قسمت همکف که مغازه بود آغاز شده بود و در طبقه بالای آن یک خانواده چهار نفره زندگی می‌کردند که دود به آن طبقه نیز سرایت کرده بود. گروهی از آتش‌نشانان خود را به قسمت بالایی رساندند و هر چهار نفر را به سلامت خارج کردند. پس از آن کرکره مغازه که پایین بود توسط آتش‌نشانان باز شد و ناگهان حجم زیادی از دود و آتش بیرون زد. وی در ادامه افزود: آتش‌نشانان حین جست‌وجو با جسد سوخته یک مرد مسن که به‌گفته همسایه‌ها در همان مغازه زندگی می‌کرده مواجه شدند. این مرد ٩٠ ساله در انتهای مغازه در میان حجمی از شعله‌ها گرفتار شده و جان خود را از دست داده بود. البته علت اصلی فوت پس‌از معاینات دقیق‌تر توسط عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

قتل مادربزرگ به خاطر پول

گروه حوادث / پسر جنایتکار که مادربزرگ خود را در کرمانشاه به قتل رسانده بود، پس از ۹ ماه لب به اعتراف باز کرد.
سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این باره اظهار داشت: اردیبهشت امسال  به دنبال کشف جسد زنی 75 ساله در یکی از رودخانه‌های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. پس از تأیید قتل این زن توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، اقدامات فنی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد تا اینکه محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های استان مورد شناسایی قرار گرفت.
آمویی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی طی یک عملیات حساب شده موفق به دستگیری قاتل متواری پس از 9 ماه فرار شدند، افزود: متهم با وجود  انکارهای اولیه در نهایت به قتل مادر بزرگ 75 ساله خود اعتراف و مسائل مالی را انگیزه خود برای ارتکاب این جنایت عنوان کرد. وی  پس از بازسازی صحنه تحویل مراجع قضایی شد.

3 کشته و 2 مصدوم در برخورد تریلی و پژو

گروه حوادث / در پی برخورد یک دستگاه تریلی با سواری پژو در جاده لیردف جاسک 3 نفر جان باختند و 2 نفر هم بشدت مجروح شدند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه در کیلومتر۹۵ جاده لیردف جاسک یک دستگاه پژو با تریلی برخورد کرد که بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند و مشخص شد که 2 نفر در دم جان باختند و 3 نفر مصدوم شده‌اند که یکی از مصدومان در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ مهدی نیکبخت ، رئیس پلیس راه استان هرمزگان در این باره گفت: علت سانحه برابر بررسی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ سواری پژو اعلام شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7560/12/568709/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها