فصل سیاه پرسپولیس


مهدی ملکی
دبیر گروه ورزشی
این اتفاقی کم‌سابقه و شاید هم بی‌سابقه است؛ این که باشگاهی در عرض یک هفته دو ستاره سال‌های نه‌چندان دور خود را به‌دلیل بیماری از دست بدهد.
اینکه باشگاهی پرهوادار اینچنین زخم بخورد و برای مرهم آن، در بازی‌هایش لباس سیاه بر تن کند. تصاویر ثبت شده یادگاری است از روزها و ماه‌های تلخ و سیاه. ماه‌هایی که عزیز از دست دادیم، بغض کردیم، اشک ریختیم و گاهی غریبانه عزیزی را تحویل خاک سرد دادیم. آیندگان وقتی تاریخچه باشگاه پرسپولیس را بخوانند، به موردی برمی‌خورند که لباس سرخ در دو بازی پیاپی جای خود را به پیراهن مشکی داد. هفته سیاه مابین چهارشنبه ۹۹/۱۱/۸ تا چهارشنبه بعد ۹۹/۱۱/۱۵ در تاریخ ثبت شد و از این مقطع تلخ و عذاب‌آور به یادگار ماند.
مهرداد میناوند و علی انصاریان تکه‌هایی از پازل سرسام‌آور و سیاه مرگ به دست کرونا هستند. ویروسی که انگار برای ناامید کردن تمام امیدها بخوبی آموزش دیده! ویروسی که هرچقدر دل‌ها را بهم نزدیک‌تر کرد، باعث جدایی و فاصله فیزیکی و متأسفانه حذف تعداد زیادی از هموطنان و کلی انسان در نقاط مختلف جهان شد.
بالاخره روز بزرگ فرا می‌رسد؛ روزی که کرونا برای همیشه از زندگی‌مان کنار می‌رود. روزی که شاهد جشنی جهانی و البته ملی خواهیم بود اما زخم‌هایی که این ویروس زده آنقدر عمیق است که با هیچ جشنی مرهم نمی‌شود. غمی بزرگ روی قلب هرکدام از ما تا آخرین روزی که زنده‌ایم، سنگینی خواهد کرد...


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7560/18/568735/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها