اخبــــار




واکنش تند علی کریمی به مصاحبه کفاشیان

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آینده رئیس فدراسیون جدید را چگونه می‌بیند، به فارس گفت: «الان کار کردن در فدراسیون خیلی سخت است و رئیسی که می‌آید باید تصور کند در باتلاقی بدود که این کار خیلی سخت است.»  او درمورد مشکلات حضور ویلموتس هم چنین نظر داد: «این مربی نتایج خوبی نگرفت اما اگر من بودم او را حفظ می‌کردم و می‌گفتم تیم ملی را به جام‌جهانی ببر. اگر او تیم ملی را به جام جهانی نمی‌برد خود به خود قراردادش فسخ می‌شد.»
صحبت کفاشیان مبنی بر حضور رئیس آینده در باتلاق با واکنش علی کریمی مواجه شد و جادوگر فوتبال ایران در استوری اینستاگرام خود نوشت: «باتلاقی که تو و دار و دستت درست کردین؟ برو دعا کن که من به این صندلی نرسم (ریاست فدراسیون) وگرنه همتون باید جواب پس بدین. شک نکن آقای خوش خنده. یعنی هر جا غیر از ایران بودین با دار و دستت الان ور دل پلاتینی و بلاتر بودی، افسوس!»

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران تراکتور

پس از باخت تراکتور برابر پرسپولیس، تعدادی از هواداران این تیم از حدود ساعت ۱۱ دیروز مقابل دفتر این باشگاه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تجمع و به شرایط تیم اعتراض کردند. به گزارش فارس این هواداران با سر دادن شعارهایی نسبت به وضعیت سرمربیگری تراکتور و عملکرد مدیریتی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه انتقادهایی را مطرح کرده و بر تقویت تیم و انتخاب یک سرمربی به جای مسعود شجاعی تأکید داشتند. البته مأموران انتظامی هم سعی داشتند این تجمع هر چه سریع‌تر و بدون کوچک‌ترین بی‌نظمی به اتمام برسد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7560/18/568737/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها