از جشنواره‌ها چه خبر؟


بازرسان معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بار دیگر به شکل سرزده در «برج میلاد» حاضر شدند تا از نزدیک بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقر جشنواره نظارت کنند. پس از نظارت، بازرسان معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بار دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جشنواره فیلم فجر را تأیید کردند.
اعضای هیأت داوران دو بخش تله‌تئاتر و گزارش صحنه‌ای سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر، اسامی نامزدهای این دو بخش را برای دریافت جوایز این دوره از رویداد در مراسم اختتامیه تئاتر فجر را اعلام کردند.
نامزدهای بخش تله‌تئاتر در بخش‌های بهترین صدابرداری، بهترین تدوین، طراحی نور و تصویر، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین متن و بهترین کارگردان هنری اعلام شدند.
در راستای تکریم و ارج‌گذاری به تلاش‌ها و زحمات کادر درمان و سلامت کشور، ششمین روز از اجراهای سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به شهید حمید عقیلی، پنجمین شهید مدافع سلامت در کشور تقدیم شد. او از پزشکان اهل مشهد بود که بعد از 23 سال خدمت خرداد ماه امسال بر اثر بیماری کرونا و در جریان خدمت‌رسانی به مردم جان خود را فدا کرد. سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.
10 نفر از برندگان رأی‌گیری آرای مردمی پنجمین روز سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، معرفی شدند. هر شب از میان افرادی که به تماشای آثار سی‌و‌نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر می‌نشینند و در رأی‌گیری آرای مردمی شرکت می‌کنند، به قید قرعه به 10 نفر جایزه‌ای به مبلغ 5 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
سومین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر با موضوع «گشایش فضای عمل جدید تئاتری: بررسی امکانات، تمهیدات و زیبایی شناسی تئاتر در فضای مجازی» با همکاری دفترپژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در تماشاخانه نوفل لوشاتو برگزار شد. در این نشست ایوب آقاخانی تغییر راه‌های ارتباطی در تئاتر را به‌دلیل چالش‌های عصر جدید اجتناب‌ناپذیر دانست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7560/19/568740/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها