تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت



وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحویل واحدهای در حال ساخت طرح اقدام ملی مسکن از سه ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: شهرداری تهران در اجرای پروژه‌ها مانع تراشی نکند و پاسخگو باشد.
محمد اسلامی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن تهرانسر با اشاره به شروع ساخت بیش از ۵۰۴ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: تحویل واحدهای در حال ساخت از سه ماه آینده آغاز می‌شود. وی با تأکید براینکه از اردیبهشت سال آینده به‌صورت ماهانه واحدهای طرح اقدام ملی مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: قراردادهای این طرح ملی بسته شده، اما در برخی موارد باید روند اجرای پروژه‌ها تسهیل شود تا پروژه سرعت بگیرد و مردم زیان نکنند.
وزیر راه و شهر‌سازی همچنین با گلایه از عملکرد شهرداری تهران، گفت: بیست هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در تهران است، اما متأسفانه شهرداری تهران هیچگونه همکاری برای اجرای پروژه‌های مسکن نمی‌کند.
وی افزود: وزارت راه و شهر‌سازی مطابق قانون کار می‌کند و زمین‌های استفاده شده در طرح اقدام ملی مسکن کاربری مسکونی دارند و هیچ دلیلی ندارد که شهرداری اجرای طرح‌های ملی مسکن را به تأخیر اندازد.
اسلامی در ادامه با اعلام اینکه پرونده مسکن مهر تقریباً در سراسر کشور بسته شده است، گفت: فقط حدود ۳۹ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که طی همین دو ماه آینده تکمیل و تحویل خواهد شد./مهر

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7587/14/571944/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها