اخبار


مرگ سارق مسلح با شلیک پلیس

گروه حوادث/ درگیری سارق مسلح با مأموران انتظامی در قائمشهر منجر به مرگ سارق شد.
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ سرهنگ خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر گفت: بامداد جمعه مأموران انتظامی حین گشت در حوزه استحفاظی، یک سارق مسلح را سوار بر یک خودروی پراید همراه دو زن شناسایی کردند که متهم به محض مشاهده پلیس به‌سمت مأموران تیراندازی کرد که دراین درگیری سارق مسلح کشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر گفت: از این خودرو یک قبضه کلت جنگی با ۵ خشاب فشنگ جنگی هم کشف شد.

حادثه در کاروان عروسی

گروه حوادث/ پرتاب ترقه به داخل خودرو همراهان یک جشن عروسی، سه عضو خانواده‌ای را در اصفهان راهی بیمارستان کرد.
عباس عابدی، سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: این حادثه در خیابان آتشگاه سه راهی خمینی شهر ابتدای خیابان امیرکبیر پوشش داده شد. دراین حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده از جمله یک مرد، یک زن و یک کودک، مصدوم و به بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر منتقل
شدند.

دستگیری عاملان سرقت از خانه مادر شهید

گروه حوادث: دو سارق مسلح که پس از ورود به خانه مادر یک شهید در شهر شوش وی را مورد ضرب و جرح قرار داده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
مصطفی نظری دادستان شوش در تشریح این حادثه گفت: خبر سرقت مسلحانه از خانه مادر یک شهید در روز سه‌شنبه 19 اسفند به پلیس و دستگاه قضایی اعلام شد. پس از گزارش این سرقت با تشکیل پرونده قضایی بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد و به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه روز جمعه ۲ نفر به اتهام فوق دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و تفهیم اتهام با قرار قانونی به زندان معرفی شدند و دستور قضایی برای تکمیل پرونده
صادر شد.
به‌گزارش ایرنا، روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند چند سارق مسلح در شوش وارد خانه یک مادر شهید شده و ضمن کتک زدن این مادر با قنداق اسلحه، دست و پای وی را بسته و اقدام به سرقت از خانه‌اش کردند که در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شوش دستور قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان و عاملان ضرب و جرح این مادر شهید را با قید فوریت صادر کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7587/12/571951/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها