اخبــــــــار


بهره‌برداری از سامانه هوشمند استعلامات قضایی

فاز اول «سامانه سجل محکومان مالی» و «سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضائیه» با حضور رئیس قوه قضائیه در جلسه «ستاد راهبری پیگیری اجرای سند تحول قضایی» مورد بهره‌برداری قرار گرفت.به گزارش میزان، ، بر اساس این خدمت جدید قوه قضائیه، با راه‌اندازی «سامانه سجل محکومان مالی» از این پس سوابق محکومیت‌های مالی افراد به‌صورت برخط در اختیار مراجع استعلام‌کننده مثل بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، دستگاه‌های اجرایی، دفاتر اسناد رسمی و طرفین معامله قرار می‌گیرد.
همچنین با راه‌اندازی «سامانه هوشمند استعلامات مالی قوه قضائیه» نیز از این پس واحدهای اجرای احکام سراسر کشور می‌توانند به‌صورت برخط و آنی نسبت به شناسایی اموال «محکوم علیهم» در سقف «محکوم‌به» اقدام کنند.
در فازهای بعدی این خدمت نوین و تحولی، توقیف برخط اموال و دارایی‌های اشخاص محکوم علیهم و امکان انتقال برخط آنها به اشخاص محکوم‌له پس از تغییر قوانین و مقررات مربوطه عملیاتی می‌شود.

فرمانده کل سپاه هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی ندارد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرمانده کل سپاه هیچ گونه کانال و صفحه رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و مواضع و دیدگاه‌های رسمی ایشان صرفاً از طریق سایت سپاه نیوز اعلام می‌شود. به گزارش ایرنا  در پی انتشار برخی اخبار و اظهار نظرها در شبکه‌های اجتماعی و ارجاع آن به  صفحه منتسب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با رد انتساب این صفحه به وی، تصریح کرد: همان گونه که در گذشته اعلام شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده کل سپاه هیچ گونه کانال و صفحه رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارند و صفحات منتسب به سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در توئیتر یا دیگر شبکه‌های اجتماعی جعلی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7588/2/572041/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها