برگزاری مراسم تکریم بازنشستگی رئیس دانشکده علوم ارتباطات



مراسم تجلیل و تکریم بازنشستگی محمد مهدی فرقانی روزنامه‌نگار پیشکسوت و رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با حضور احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، هادی خانیکی و جمعی از اساتید ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.
فرقانی در سخنانی ضمن تشکر از کادر اداری و اعضای هیأت علمی و دانشجویان همراه، به سابقه فعالیتش در دانشگاه علامه و تلاش جمعی برای ایجاد دانشکده مستقل ارتباطات اشاره کرد.  وی گفت: هدفم از بر‌عهده گرفتن مسئولیت دانشکده، از آب و گل در آمدن آن و ارتقایش به سطحی بود که بتواند در مسیر توسعه خود گام بردارد.
فرقانی پایبندی به مدارا و گفت‌وگو محوری را اصول شخصی خود در کار و زندگی دانست و گفت: هرگز از این اصول عدول نکرده‌ام.  وی در پایان با اشاره به شعری از فریدون مشیری اظهار داشت: در طی این سال‌ها همه بد اخلاقی‌ها و اجحاف‌هایی را که در حقم شد بخشیده‌ام.
 در این مراسم از زحمات چندین ساله دکتر فرقانی در راستای راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده علوم ارتباطات و مدیریت این دانشکده در سال‌های اخیر و همچنین چند دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه تعلیم و آموزش دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات تقدیر شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7588/5/572060/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها