حوادث جهان




مترجم آرزو کیهان

حمله به پدر با تسخیر موجودات فرازمینی

جوان 18 ساله‌ای که پدر خود را با 20 ضربه چاقو بشدت زخمی کرده بود پس ازدستگیری ادعا کرد که به‌ دست موجودات فرا زمینی تسخیر شده است.
به گزارش  کرایم، این پسر جوان  پدر خود را با 20 ضربه چاقوی غذا خوری بشدت زخمی کرد و قصد کشتن وی را داشت که پدرش موفق شد خود را به خانه همسایه برساند و با پلیس تماس بگیرد.
بنا بر اطلاعات پلیس آریزونای امریکا این جوان روانی پس از دستگیری بیان کرده که پدرش توسط بیگانگان تسخیر شده است. پلیس، این جوان را به جرم اقدام به قتل پدرش با قرار وثیقه 500 هزار دلاری راهی زندان کرد.
به گفته کارشناسان در سال‌های گذشته تئوری‌پردازان اینترنتی بر وجود و رخنه موجودات فرا زمینی و بیگانگان در بدن مشاهیر هالیوود و سیاستمداران تأکید دارند .این موجودات شبیه مارمولک‌هایی از موجودات فرازمینی هستند؛ به عقیده آن‌ها این موجودات با ورود به بدن انسان‌ها مهم‌ترین وقایع تاریخی دنیا را رقم می‌زنند.

212 سال زندان مجازات کلاهبرداری از بیمه

مرد مصری که به خاطر دریافت پول بیمه دو پسرش را به قتل رسانده بود به 212 سال زندان محکوم شد.
 دادگاه کالیفرنیا روز پنجشنبه گذشته این مرد را که دو پسر اوتیسمی خود را کشته بود به 212 سال حبس محکوم کرد. این مرد که علی المزایین نام دارد، ۴۵ ساله و شهروند مصر است. او برای اجرای این نقشه، ابتدا برای دو پسرش دو بیمه عمر گرانقیمت خرید. سپس ماه‌ها با کارگزاران بیمه تماس می‌گرفت تا دقیقاً بداند چه زمانی می‌تواند پول کلان این بیمه‌های عمر را با کمترین تحقیق از سوی شرکت‌ها صاحب شود.
او در روز ارتکاب جنایت یعنی ۹ آوریل سال ۲۰۱۵ میلادی، همسر سابق و دو پسر ۸ و ۱۳ ساله‌اش را که مبتلا به اوتیسم بودند با خودرو به اسکله‌ای در جنوب لس آنجلس برد و سپس همۀ آنها را با خودرو به اعماق آب فرستاد و خودش از پنجرۀ سمت راننده فرار کرد. در این حادثه غم انگیز دو فرزندش جان باختند اما در نهایت همسر سابقش توسط یک ماهیگیر نجات یافت و خود را به ساحل رساند. به این ترتیب پرده از این جنایت برداشته و تحقیقات گسترده دربارۀ حادثه مرگ پسران آغاز شد.او پس از این حادثه بیش از ۲۶۰ هزار دلار از دو شرکت بیمه دریافت کرد. به گفتۀ مقامات، او بیشتر این پول را به مصر فرستاده است و مبلغ ۸۰ هزار دلار باقی مانده در حسابش در ایالات متحده نیز اکنون از سوی دولت ضبط شده است.دادستان‌ها اعلام کردند که مدارک کافی برای متهم کردن او به قتل در اختیار ندارند؛ با وجود این قاضی او را به‌دلیل ارتکاب جرایمی همچون کلاهبرداری و پولشویی به حداکثر مجازات یعنی ۲۱۲ سال زندان محکوم کرد.قاضی جان والتر همچنین «ماهیت شرورانه و ظالمانه این جنایت» را تقبیح کرد و گفت: «او یک دروغگوی ماهر است و چیزی بیش از یک قاتل حریص و وحشی نیست. او تنها از این موضوع پشیمان است که گرفتار شده است.»
علی المزایین و همسرش در دوران دانشجویی در مصر با یکدیگر آشنا شده و سپس در سال ۲۰۰۰ میلادی با یک ویزای ۶ ماهه به ایالات متحده مهاجرت کرده بودند. آنها در سال ۲۰۰۹ میلادی تقاضای طلاق کردند و سپس در حالی که همچنان در یک خانه زندگی می‌کردند دست به ازدواج‌های ساختگی زدند تا بتوانند موقعیت خود را به‌عنوان مهاجر تثبیت کنند.

مــــرگ 27 نفر در سقوط اتوبوس دانش آموزان

سقوط اتوبوس حامل دانش‌آموزان و والدینشان در اندونزی جان 27 نفر را گرفت.به گزارش گلوبال تایمز، بنابر اعلام وزارت حمل‌ونقل اندونزی در جریان این سانحه رانندگی یک دستگاه اتوبوس حامل 66 دانش‌آموز و والدین آنان داخل دره‌ای سقوط کرد.
بنابر اعلام مقامات محلی این حادثه در جزیره جاوا رخ داده است. گفته شده که راننده اتوبوس پیش از وقوع این حادثه کنترل خودرو را از دست داده بود.علت دقیق این تصادف مشخص نشده هرچند بنابر اعلام وزارت حمل‌ونقل اندونزی بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که آزمایش پیمایش این خودرو به روز نبوده و به احتمال زیاد مشکل فنی داشته است.

سگ مریض خود را به کلینیک رساند

ورود سگ بیمار به کلینیک دامپزشکی باعث شگفتی پزشکان شد.به گزارش دیلی میل، این سگ باهوش که درد زیادی داشت خود را به کلینیک دامپزشکی در برزیل رسانده و با رفتارش به دامپزشکان فهماند که نیاز به کمک دارد.
رفتارهای عجیب این سگ خیابانی و فیلم لحظه ورودش به کلینیک میلیون‌ها بار در فضای مجازی دیده شد.
دامپزشک «سیلوا» در این‌باره گفت: این سگ که ولگرد است و نامی ندارد به دلیل داشتن درد زیاد به کلینیک ما وارد شد و با بررسی‌های انجام شده متوجه بیماری سرطان در این سگ شدیم و شیمی درمانی‌اش را آغاز کردیم اکنون حال این سگ رو به بهبود است. هزینه‌های درمان این سگ باهوش 713 دلار شده که کلینیک آن را تأمین کرده است.

3 قتل در 24 ساعت

مرد امریکایی که در کمتر از 24 ساعت مرتکب 3 جنایت شده بود دستگیر شد.به گزارش کرایم، متهم «دونالد تیلمن» اهل فیلادلفیای امریکا با اتهام قتل همسرش و یک زوج میانسال در شمال شرقی فیلادلفیا روبه‌رو است.گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد متهم همسر33 ساله‌اش را مقابل چشمان دو فرزند 4 و 14 ساله‌اش با شلیک گلوله کشته و سپس با ورود به آپارتمان یک زوج دیگر به نام‌های «مارک روف» 59 ساله و «نیکول نیوئل» 43 ساله که گمان می‌رود از قبل با آنها آشنایی داشته، آنها را نیز با شلیک گلوله به قتل رسانده و از صحنه جنایت گریخته است.سخنگوی پلیس بیان کرد که هنوز انگیزه این جنایات و ارتباط قربانیان با یکدیگر روشن نیست اما تحقیقات در این باره ادامه دارد. مأموران پلیس موفق شدند تا قاتل فراری را بلافاصله شناسایی و بازداشت کنند اما او پس از دستگیری هیچ همکاری با مأموران پلیس نداشته و از انگیزه جنایت‌هایش سخنی نگفته است.






آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7588/11/572086/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها