اخبار



خودکشی بعد از قتل همسر

گروه حوادث/ مرد کینه جو که برای انتقام از همسر سابقش وی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود خودکشی کرد.
 به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح دیروز خبر قتل زنی جوان در یک آرایشگاه واقع در بهارستان استان تهران به پلیس اعلام شد.
وقتی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران به محل حادثه رفتند با اجساد یک زن و مرد رو به رو شدند. نخستین تحقیقات از شاهدان حادثه نشان می‌داد مرد جوانی که همسر سابق مقتول بوده ساعت 9 صبح به مقابل آرایشگاهی که محل کار زن جوان  بوده رفته و پس از ورود به آرایشگاه در اقدامی ناگهانی به سمت همسر سابقش شلیک کرده است. متهم که مردی 34 ساله بود پس از قتل زن 30 ساله با شلیک گلوله به زندگی خودش نیز پایان داد. سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی پلیس غرب استان تهران در این باره گفت: این زوج 4 سال قبل از هم جدا شده بودند و یک فرزند 5 ساله نیز دارند اما به‌دلیل اختلاف بر سر مهریه و نفقه با هم مشکل داشتند و مرد جوان در اقدامی جنون‌آمیز با شلیک گلوله همسر سابقش را کشت و به زندگی خودش نیز پایان داد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

انفجار توپ جنگی در خانه مرد خوزستانی

گروه حوادث/  مرد جوان که پس از یافتن یک توپ جنگی جامانده از زمان جنگ تحمیلی قصد جداکردن مس موجود در گلوله توپ را داشت بر اثر انفجار جان باخت.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک در این باره گفت: این مرد 38 ساله پس از پیدا کردن توپ جنگی به قصد استخراج فلز مس موجود در این گلوله آن را به خانه‌اش در شهر چمگلک برده بود که به‌دلیل برخورد دستگاه سنگ برش با چاشنی مواد انفجاری گلوله منفجر شد. در این حادثه دست چپ این مرد جوان به‌دلیل انفجار قطع شد و سپس جان باخت. شدت انفجار به حدی بوده که همه شیشه‌های خانه شکسته و خساراتی هم به وجود آورده است. فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: شهروندان در صورت مشاهده مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی مراتب را به پلیس از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

نجات کوهنوردان گرفتار در توچال

گروه حوادث/ کوهنوردان ناپدید شده در اتفاعات توچال با تلاش امدادگران پیدا شدند. روز جمعه چند کوهنورد که با وجود هشدارهای پی‌درپی  برای عدم صعود به ارتفاعات عازم قله توچال شده بودند، ناپدید شده و پس از چند ساعت با تلاش امدادگران پیدا شده و به پایین منتقل شدند. دو نفر از این افراد مابین قله و ایستگاه 7 توچال و یک نفر نیز در نزدیکی منطقه اوسون ناپدید شده بودند.
حمید مساعدیان، مسئول کارگروه امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی با اعلام این خبر به کوهنوردان هشدار داد به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش زیاد برف از صعود به ارتفاعات طی روزهای آینده خودداری کنند. بهمن در کمین است و با توجه به برودت هوا، یخ زدگی وجود دارد و عدم توجه به هشدارها می‌تواند حوادث ناگواری را رقم بزند.

قاچاقچیان اسلحه در دام پلیس

گروه حوادث/ مأموران پلیس امنیت عمومی استان گلستان  اعضای باند خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز را در شهرستان گرگان دستگیر کردند.
سردار محمدسعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در این باره گفت: در  بررسی‌های پلیس مشخص شد متهمان قصد جا به جایی اسلحه با دو دستگاه سواری پژو و پراید را در یکی از روستاهای گرگان دارند که  بلافاصله تیمی ویژه از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند و به محض مشاهده خودروها  به رانندگان آن دستور توقف دادند. متهم اصلی این باند خلافکار، به محض مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شد و قصد آسیب رساندن به آنها را داشت که با هوشیاری مأموران، ناکام ماند.
وی با اشاره به اینکه مأموران برای تسلیم شدن متهمان در برابر قانون اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند، خاطرنشان کرد: متهم  با استفاده از یک تیغه چاقو قصد ضربه زدن به پلیس را داشت که مأموران ضمن رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک به سمت این شرور، وی را دستگیر کردند.
فاضل دادگر با بیان اینکه چهار همدست دیگر متهم هم در این عملیات دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودرو متهمان، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

مرگ ۳ نفر در کولاک کمربندی دامغان

گروه حوادث/ سه نفر از سرنشینان خودروهای در راه مانده کولاک و برف در کمربندی دامغان جان باختند.
 مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان با اعلام این خبر به خبرگزاری صداوسیما گفت: در کولاک جمعه شب جاده‌های استان سمنان بیش از ۹۰۰ مسافر گرفتار برف شده و در راه مانده بودند که سه نفر از آنها جان باختند. قربانیان مردی ۲۶ ساله، زنی میانسال و کودکی ۵ ساله بودند که کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی علت فوت این سه سرنشین خودرو هستند.

نارنجک دست ساز مادر و پسر را زخمی کرد

گروه حوادث/ انفجار مواد محترقه دست‌ساز در خانه‌ای روستایی در اراک باعث مصدوم شدن مادر و پسر شد.
امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ظهر جمعه گزارشی از انفجار مواد محترقه در یکی از روستاهای بخش «معصومیه» به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد.  با حضور تیم انتظامی و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل مشخص شد که  پسر نوجوان خانواده در داخل منزل‌شان در حال ساخت مواد محترقه دست‌ساز بوده است که به علت انفجار صورت گرفته پسر نوجوان و مادرش، از ناحیه دست و چشم مصدوم شده‌اند.  فرمانده انتظامی شهرستان اراک اضافه کرد:‌ بلافاصله مصدومان به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7588/12/572092/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها