اخبار




مهاجم مازاد پرسپولیس آبی‌پوش شد
آرمان رمضانی شاگرد جدید مجیدی

آرمان رمضانی پس از پشت‌سر گذاشتن نیم‌فصل ناموفق در پرسپولیس نخستین بازیکنی شد که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا شد. این مهاجم در انتقالی غیرمنتظره دیروز به تیم رقیب دیرینه سرخ‌پوشان پیوست. در شرایطی که هیچ صحبت و گمانه‌زنی مبنی بر حضور رمضانی در استقلال وجود نداشت، این باشگاه در سکوت مذاکرات خود را با مهاجم پیشین سرخ‌پوشان دنبال کرد و در نهایت رمضانی با قراردادی به مدت یک سال‌و‌نیم به جمع آبی‌ها پیــــــوست. این مهاجم ۲۸ساله پیش از حضور در پرسپولیس برای سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجرسپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به میدان رفته بود و حالا با نظر فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد بست تا در نیم‌فصل دوم به جای پیراهن قرمز با لباس آبی به میدان برود. رمضانی در نیم‌فصل اول تنها یک حضور ثابت در دیدار هفته چهارم مقابل پدیده داشت و در 8 مسابقه دیگر هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که در این مدت نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد تا با این عملکرد نه چندان خوب نخستین خروجی پرسپولیس در نیم‌فصل شود. این مهاجم در هفته هشتم مقابل استقلال از دقیقه ۸۷ به میدان رفت که در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد اما حالا امیدوار است با حضور در جمع آبی‌ها شرایط بهتری پیدا کند و تبدیل به مهره مؤثری شود. استقلال در ابتدای فصل هم محمد نادری، مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس را جذب کرد و آرمان رمضانی دومین بازیکن سابق سرخ‌پوشان است که در لیگ بیستم به تیم رقیب می‌رود.

حاج صفی به سپاهان پیوست

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از پرداخت حق فسخ به باشگاه تراکتور و جدایی از این تیم به جمع زردپوشان اصفهانی اضافه شد. حاج صفی دیروز با حضور در دفتر باشگاه سپاهان و توافق با محمدرضا ساکت، با عقد قراردادی به عضویت این تیم درآمد.

میلیچ: از جیب خودم بلیت گرفتم و برگشتم

هرویه میلیچ، مدافع هافبک کروات استقلال که در دوران سرمربیگری محمود فکری در این تیم جایی در ترکیب اصلی آبی‌پوشان نداشت و پس از برگزاری دربی، تهران را ترک کرده بود، بامداد دیروز از طریق فرودگاه امام(ره) وارد تهران شد. میلیچ پس از بازگشت خود گفت: «خیلی خوشحالم به ایران بازگشتم و دلم برای بازی کردن در استقلال کنار همبازیانم تنگ شده بود. احترام زیادی برای فرهاد مجیدی قائل هستم و او با اینکه مربی جوانی است، آینده درخشانی دارد. در لیگ گذشته با برد در دربی و 2 پیروزی مقابل سپاهان این را نشان داد. مجیدی با من تماس گرفت و از من خواست که برگردم و من هم به خاطر احترامی که برای کادر فنی و هواداران قائل بودم، از جیب خودم بلیط گرفتم و برگشتم.»

دلیل کناره‌گیری سمیرا زرگری از تیم ملی اسکی

سمیرا زرگری که ماجرای ممنوع الخروجی اش توسط همسرش به اردوی ایتالیا در هفته‌های گذشته سر و صدای زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد کرد از هدایت تیم ملی کشورمان کناره‌گیری کرد.زرگری در این خصوص به فارس گفت:«زمانی که وارد پیست دیزین شدم در آنجا با توهین و ناسزا رو به ‌رو شدم و حتی اجازه همکاری ندادند. آقای عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی تلاش خود را کرد که جو آرام شود اما مسئولان پیست حرف‌های زشتی زدند. من حتی در جریان مسابقات لیگ نبودم و روز مسابقه نیز مرا به پیست راه ندادند؛ بعد از نیم ساعت معطلی وقتی قصد بازگشت داشتم مجوز ورود را صادر کردند. مجموع این رفتارها باعث شد تا تصمیم به کناره‌گیری بگیرم و آن را به رئیس فدراسیون اطلاع دهم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7588/14/572106/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها