اخبــــار



انصاری بالاخره از پرسپولیس جدا شد

محمد انصاری که از چند روز قبل اعلام کرده بود نمی‌خواهد در باشگاه پرسپولیس به بازی ادامه دهد، دیروز سرانجام توانست برگه فسخ خود را از سازمان لیگ بگیرد و از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود. او که با وجود مخالفت باشگاه اصرار به جدایی داشت، دیروز در استوری اینستاگرام خود نوشت: «خدا را شکر می‌کنم سال‌های خوبی با هم داشتیم. لحظه لحظه پوشیدن این لباس برایم افتخار بود. علیرغم میل باطنی فکر می‌کنم جدایی بنده به نفع همه باشد. با توجه به اضافه شدن نفرات جدید به تیم، الحمدلله دست باشگاه برای استفاده از بازیکنان بازتر شده و این باعث خوشحالی همه است. در صورت نیاز جزئیات این اتفاق را بعدها عرض می‌کنم.» انصاری که در ادامه در استوری دیگری از ابراهیم شکوری و مجید سمیعی خواست که با او برای جدایی همکاری کنند، دیروز به همراه وکیلش در سازمان لیگ حاضر شد تا کارهای فسخ قراردادش را انجام دهد. او ابتدا در کمیته وضعیت حضور پیدا کرد تا مراحل فسخ قراردادش را قانونی دنبال کند و بعد از ساعتی جمشید نورشرق شرایط انصاری را برای فسخ قرارداد مهیا دانست و این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شد. انصاری که از ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس آمد، 6 سال پیراهن این تیم را برتن کرد ولی از اواخر فصل گذشته به دلیل پارگی رباط از میادین دور شد و بعد از بازگشت فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد. از گل گهر، تراکتور و مس رفسنجان به عنوان جدی‌ترین مشتریان او نام برده می‌شود.

 سمیعی: کسی نمی‌تواند از من فسادی پیدا کند

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیروز در نشست خبری  آنلاین درخصوص مسائل مختلف سرخپوشان توضیحاتی ارائه کرد. او در این نشست گفت: «کارگزار در زمان مدیران قبل از من همیشه یک گام از تعهداتش جلوتر بوده ولی به توافق رسیدیم و کارگزار در اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد پرداختی دارد. ما چون منبعی برای درآمد نداشتیم، مجبور به گرفتن قرض شدیم اما اینکه پول بودیمیر از کجا تأمین شده کمکی به شفاف سازی نمی‌کند و با اصول حرفه‌ای سازگار نیست بگوییم منبع درآمد پرسپولیس از کجاست. به سازمان لیگ تعهد دادیم که در موعد مقرر بدهی‌ها را تسویه کنیم ولی 37 پرونده مقدماتی و 61 پرونده بدوی در فیفا و ای اف سی داریم. با این حال، 30 درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم. با یحیی گل‌محمدی تمدید کردیم که مصوبه هیأت مدیره بود و از همه بازیکنان برای تمدید قرارداد دعوت کرده‌ایم. ضمن اینکه قول می‌دهم مشکلی به مشکلات اضافه نشود و کسی نمی‌تواند از من فسادی پیدا کند.»

مهرعلی سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال شد

شهاب الدین عزیزی خادم بعد از گرفتن موافقت اعضای هیأت رئیسه در حکمی حمیدرضا مهرعلی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی اول این فدراسیون منصوب کرد. مهرعلی که سابقه ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را در کارنامه‌اش دارد، در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش کارشناسان هیأت رئیسه نامزد شده بود که نتوانست آرای لازم را کسب کند. مهرعلی و عزیزی خادم در سال ۸۴ جزو مدیران و مشاوران پرویز کاظمی وزیر رفاه بودند که مسئولیت واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را برعهده داشتند که این اتفاق رخ نداد. آنها در خارج از دنیای ورزش هم در چندین شرکت صنعتی همکار بوده‌اند و سمت‌هایی مانند رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل را برعهده داشته‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7592/14/572999/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها