نگاهی به برنامه‌های نماوا برای تعطیلات


درایام نوروز در کنار سریال‌های ایرانی که از شبکه‌های مختلف ایران آماده پخش شده می‌توان سری هم به سامانه نمایشی «نماوا» زد و از دیدن برنامه‌های جذاب و دیدنی آن به‌صورت آنلاین لذت برد.
در نوروز 1400 نماوا در کنار پخش سریال‌‌های «قورباغه» به‌کارگردانی هومن سیدی، «سیاوش» به‌کارگردانی سروش محمدزاده و «گیسو» به‌کارگردانی منوچهر هادی قرار است سریال کمدی «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری هم به جمع برنامه‌های نوروزی آن اضافه شود.
در سریال «دراکولا» که فصل اول آن با نام هیولا منتشر شد و در فصل دوم به دراکولا تغییر نام پیدا کرد بازیگرانی همچون مهران مدیری و ویشکا آسایش بازی می‌کنند و دیگر بازیگران آن سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مؤمنی، فرنوش نیک‌اندیش و حامد وکیلی است.
در خلاصه این داستان که به پولشویی کامروا در قالب مؤسسه خیریه اشاره دارد، ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. میهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم...
همچنین بیش از 1500 برنامه خارجی درقالب سریال، انیمیشن و فیلم کودک، نوجوان و بزرگسال با دوبله اختصاصی نماوا آماده پخش است. نماوا هم نظیر فیلیمو در ایام نوروز اکران آنلاین خواهد داشت.
 از جمله فیلم‌هایی که به‌صورت آنلاین در پردیس نماوا اکران می‌شوند می‌توان به فیلم «آقای سانسور» با بازی محمدرضا فروتن و بهنوش بختیاری، «دیدن این فیلم جرم است» با بازی امیر آقایی و لیندا کیانی، «سیاه‌باز» با بازی سام قریبیان، ‌افسانه بایگان و آتیلا پسیانی، «زیر نور کم» با بازی صابر ابر، لیلا زارع و حمیدرضا آذرنگ اشاره کرد.
علاوه بر این، فیلم ایرانی «اژدها وارد می‌شود» در ایام نوروز به‌صورت اختصاصی در نماوا پخش می‌شود. این فیلم رمزآلود به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1394 شمسی اکران عمومی شد که از نظر تماشاگران یکی از بهترین فیلم‌های سینمای کشورمان نام گرفته است.
 فیلم ایرانی «پذیرایی ساده» هم فیلم دیگری است که به کارگردانی مانی حقیقی به‌صورت اختصاصی از این سامانه پخش می‌شود. اما در ادامه پخش آنلاین برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی از شبکه خانگی نماوا، قرار است برنامه «هفت‌خان» با اجرای محمدرضا گلزار نوروز امسال هم منتشر شود. «هفت‌خان» یک برنامه مسابقه‌ای است و گویا در ادامه برنامه «برنده‌باش» است که ازتلویزیون پخش می‌شد و متوقف شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7592/15/573028/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها