حکایت همچنان باقی است


ابراهیم بهشتی
دبیر سرویس سیاسی
مخاطبان محترم سرویس سیاسی روزنامه «ایران»، آخرین شماره روزنامه در سال 1399 پیش روی شماست. به‌همین مناسبت لازم دانستم خاضعانه از همراهی شما قدردانی کنم. شمایی که امسال هم با هر کیفیتی و از هر شیوه‌ای ما را دنبال کردید. شمایی که در دوره تحمیل رسانه‌های جدید و میدانداری فضای مجازی ما را تنها نگذاشتید. مخاطبان گرامی! صادقانه اعتراف می‌کنم که توشه و توان ما شایسته نیازها و بزرگواری شما نبوده است. اما اطمینان می‌دهم که ما هیچ گاه شما را فراموش نکردیم. تلاش‌مان این بود در حد بضاعت و به قدر استطاعت و تا آنجا که چارچوب‌های رسمی و غیر رسمی حاکم بر کار و حرفه‌مان اجازه می‌داد، صدای شما باشیم و مطالبات شما را منتقل کنیم.
بنای ما در سرویس سیاسی تأکید و اصرار بر این مهم بود که در کنار پوشش خبرهای مهم و رویدادها، نگاه کارشناسانه و تحلیلی هم نسبت به رویدادها و مسائل مبتلا به حوزه سیاست داشته باشیم. صفحات لایی بیشتر ناظر بر واکاوی عمیق‌تر رویدادهای روز بود.
ما مصداق این سخن عطار «گر مرد رهی میان خون باید رفت» نبودیم اما تلاش کردیم این کلام سعدی شیرین سخن «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» را راهنمای فعالیت‌مان کنیم. کم کاری‌ها یا اشتباهات را بر ما ببخشید. بهترین آرزوها در آستانه سال جدید را برای شما گرامیان دارم. گر چه «به پایان آمد این دفتر» اما «حکایت همچنان باقی است».


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7592/2/573049/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها