پایان شرارت های مرد مسلح در چابهار




گروه حوادث / شرور مسلح که با ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در شهرستان چابهار تحت تعقیب پلیس بود دستگیر شد.
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت سریالی فردی مسلح در شهرستان «چابهار» و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع‌های دسته جمعی و عربده کشی، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. تحقیقات پلیس برای دستگیری این شرور تحت تعقیب ادامه داشت، تا اینکه چند روز قبل اطلاعاتی در خصوص تردد  وی در سطح شهرستان «چابهار» به دست آمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام مأموران انتظامی شهرستان «چابهار»، با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه کلت کمری و مقداری مهمات جنگی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس، در برخورد با اشرار و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت‌طلب، در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰، موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7594/12/573267/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها